ml פותחת רשת אופנה לגברים במידות גדולות
הרשת שתקרא ml men, תפתח בהשקעה של 14 מיליון שקל, ותמכור בגדים ואביזרי אופנה לגבר במידות 44 עד 60. בעתיד צפויה הרשת לצאת גם לחו"ל. במקביל, משנה החברה את הקונספט של חנויות הנשים ופותחת 6 חנויות דגל
חברת האופנה ml נכנסת לראשונה לתחום בגדי הגברים וצפויה לפתוח במהלך השנה רשת אופנה לגברים במידות גדולות. הרשת תקרא ml men ותפתח בהשקעה של 14 מיליון שקל. הרשת תשווק בגדים ממידות 44 עד 60 בסגנונות שונים. שוק בגדי הגברים במידות גדולות מוערך ב-650 מיליון שקל. בארץ פועלת רשת BIG MEM שמוכרת בגדים לגברים במידות גדולות. הרשת מפעילה כיום שלושה סניף אחד בתל אביב ושני סניפים נוספים בירושלים.
בשלב ראשון יפתחו 14 חנויות ml men בפריסה ארצית. נכון להיום, חתמה החברה על הסכמים לפתיחת 10 חנויות גברים בקניון איילון ברמת גן, בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, בקניון מלחה בירושלים, בגרנד קניון בחיפה, בקניון השרון בנתניה, בביג בחיפה, בקניון בת ים, בקריון, בקניון הנגב בבאר שבע ובקניון הצפון בנהריה.
אבי מלכה, בעלים ומנכ"ל הרשת, מסר ל-ynet כי החברה צפויה לפתוח בעתיד סניפים של ml men גם בחו"ל. "נלמד את הקונספט בארץ, נתמחה ואז נצא גם לחו"ל". כיום מפעילה החברה 12 סניפי ml לנשים במדינות שונות בעולם, ביניהן אוסטרליה, רומניה, טורקיה, קפריסין ויוון.
לדברי מלכה, "כיום אופנת הגברים בארץ דומה יותר לאופנת ילדים, ואינה נותנת מענה לגבר הישראלי שאינו רזה במיוחד. אף רשת לא מחזיקה בגדים מעל מידה 40 וגבר שזקוק למידה 42 פלוס נותר 'קורבן אופנה'". חנויות הגברים יעוצבו בקונספט "גברי מחוספס", כהגדרתו של מלכה. כל חנות תכלול מחלקת אביזרי אופנה: נעלים, עניבות, ארנקים, תיקים וחגורות, וישווקו יין ממותג שיימכר בלעדית ברשת.
קונספט חדש לנשים
במקביל, מפתחת החברה גם את חנויות הנשים ומשיקה 6 חנויות דגל בקונספט חדש, בהשקעה של 7 מיליון שקל. החנויות יעוצבו בסגנון אנגלי עתיק וימוקמו בקניון גבעתיים, בדיזינגוף סנטר, בקניון הדר ירושלים, בפאוור סנטר אשקלון ובקניון לב חדרה.
מלכה מסר, כי במהלך שנת 2006 ישודרגו 12 סניפים נוספים לפי הקונספט החדש. לדבריו, בקיץ הקרוב תמקד החברה מאמצים במטרה להעמיק את הצריכה בקרב לקוחות הרשת הקיימים ולהרחיב את מעגל הלקוחות. הסלוגן שיוביל את פעילות הרשת יהיה: "צריך להכיר אותך כדי להלביש אותך".
לאחרונה נפרדה הרשת מהפריזנטורית נעה תשבי לטובת מירב הנינג וכן החליפה את משרד הפרסום יהושע TBWA והתקשרה עם ענבר מרחב שקד. תקציב הפרסום של החברה לשנה הקרובה עומד על 2 מיליון דולר.