אינפיניטי מציגה G35 חדשה
בינתיים בגרסת סדאן בלבד, המיועדת בראש ובראשונה לשוק האמריקני חובב המותג. בעתיד צפויה גם גרסת קופה - כפי שנרמז באופן ברור למדי בדטרויט
תערוכת ניו יורק תהווה במה לחשיפת אינפיניטי G35 סדאן, מכונית יוקרה חדשה שתהווה בעתיד פלטפורמה לעוד מספר מכוניות בקונצרן ניסאן. בראשן ניתן למנות את ה-350Z הבאה, אך גם את ה-G35 קופה הקרובה יותר, שתיחשף בעתיד הקרוב ושקדימון מוכן כמעט לייצור שלה ראינו בדטרויט, ינואר 2006.
ה-G35 סדאן היא דור חדש למכונית המיועדת לשוק האמריקני בעיקר, ומתחרה שם בתוצאת לקסוס של טויוטה. כפי שניתן לראות בתמונה הראשונה שנחשפה, ה-G35 החדשה מציגה דימיון רב למכונית התצוגה מדטרויט, במיוחד בחרטום. שם ישנן כעת יחידות תאורה חדשות, סבכה מעודכנת ושינויים נוספים שבמבט ראשון מעט קשים לזיהוי, בהשוואה לדור הקודם.
דור חדש לאינפיניטי G35 סדאן
באינפיניטי בחרו התקדמות על פני מהפכה של ממש, והתוצאה תהיה מוכרת למדי למרבית האמריקנים. מתחת למכסה המנוע תצטייד ה-G35 ביחידת כוח חזקה מבעבר, עם "למעלה מ-300 כ"ס". עד עתה היא הוצעה עם 280 או 298 כ"ס בלבד, בהתאם לגרסה, ובשלושת המקרים מדובר ביחידות כוח בנפח 3.5 ליטר עם שישה צילינדרים.
אלא שהמנוע החדש, המשמש ב-G35 סדאן, יהיה יחידת כוח מרשימה יותר מבעבר. בין היתר הוא מציע יחס דחיסה גבוה יותר (10.6 לעומת 10.3), ולא פחות חשוב קו אדום שעלה משמעותית מ-6,600 סל"ד ל-7,500. את הכוח הוא יעביר לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית או שישה הילוכים ידנית. בתוספת תשלום ניתן יהיה לאבזר את ה-G35 גם בהנעה כפולה.
ה-G35 תוצע בשוק האמריקני במספר רמות גימור, בהן "ספורטיבית" שתהנה אמנם מאותו הספק אך תצטייד בשדרוגי עיצוב דוגמת חישוקים גדולים עם צמיגים רחבים, ספויילרים ועדכונים נוספים, לטובת הרושם החיצוני.