שתף קטע נבחר
 

האלפיון העליון בכוננות: מייבאך מציגה 62S

מייבאך 62, לימוזינת הפאר של מרצדס, זוכה למהדורה חדשה בשם 62S. הביצועים שופרו, העיצוב עודכן - אך בעלי המכונית צפויים להמשיך ולבלות במושב האחורי

ארבע שנים לאחר שהמותג היוקרתי הוחזר לחיים על-ידי מרצדס, מציגה מייבאך לימוזינה ספורטיבית חדשה בשם 62S. ה-S, מסבירים במייבאך, מתייחסת ל-"Special" (מיוחד), כדי לתאר שה-62S הזו שונה ומשופרת מהגרסה הרגילה. בעבר הציגה מייבאך שתי לימוזינות - 57 ו-62 - כשהמספר מציין את אורך המרכב (570 ו-620 ס"מ בקירוב). מאוחר יותר הוצגה 57S, וכעת מגיע תורה של גרסת S גם ל-62 הארוכה.


 

אז מה חדש?

 

בדומה לגרסת ה-57S, גם ה-62S מצוידת במנוע V12 בנפח 6.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו, 612 כ"ס ו-102 קג"מ (מוגבל אלקטרונית כדי לא לשבור את תיבת ההילוכים). ל-62 הרגילה 550 כ"ס "בלבד". כתוצאה מכך מסוגלת לימוזינת 

הפאר - שאורכה 617 ס"מ - להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות, שיפור של 0.2 שניות לעומת ה-62 הרגילה. בכל מקרה, זה טוב יותר מכמה מכוניות ספורט יעודיות. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש, ותחצה ככל הנראה את קו ה-300 ללא הגבלה.

 

כדי להבדיל בין ה"ספיישל" ל-62 רגילה, יש שינויי עיצוב קלים וחישוקי "20. המטרה, מסבירים במייבאך, היא להעניק למכונית מראה דינמי יותר, אם כי חייבים להודות שהשינויים דיסקרטיים למדי. עבור מכונית שנועדה להוביל נוסעים (עשירים מאד) ממקום למקום, יש בכך היגיון רב. 


כאן ישבו בעלי המייבאך 62S. והתנהגות הכביש לא ממש חשובה להם

 

ה-62S תוצע גם עם שינויי כיול למערך המתלים וההיגוי, אם כי עם כל הכבוד להתנהגות ספורטיבית - ויש כבוד - מרבית הלקוחות ימשיכו להשתמש במייבאך שלהם רק מהמושב האחורי. הנהג המקצועי, לעומת זאת, עשוי לחייך לעיתים קרובות יותר...

 

את ה-62S יציעו במייבאך בשחור, כסף או לבן פנינה, כאשר תג המחיר עדיין אינו ידוע. הופעת בכורה לגרסה החדשה תתבצע בתערוכת "אוטו-סין 2006" בבייג'ין, שתתקיים בין ה-18 ל-27 בנובמבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים