תנובה: החומוס והפסטה הם "האויב" של הגבינות
תשלובת החלב משקיעה 3 מיליון שקל במהלך שידגיש את חשיבות ארוחת הערב המשפחתית, במטרה להגביר את מכירות הגבינות הלבנות על חשבון החומוס והפסטה
קצב החיים המודרני אינו מאפשר הזדמנויות רבות למפגשים משפחתיים ולארוחות משותפות, ובתנובה החליטו להילחם בתופעה. תשלובת החלב של החברה משקיעה 3 מיליון שקל במוצרים חדשים וקמפיין תחת הקונספט: "ארוחת ערב אוכלים ביחד". במסגרת המהלך, שמוגדר בחברה "ארוך טווח", תנסה תנובה לחזק את ערך המשפחתיות והחשיבות שבארוחת הערב, כשהמטרה הסופית, כמובן, היא הגברת הצריכה של גבינות וחיזוק ערך המשפחתיות במותג הגבינות של החברה.
סקרים שערכה תנובה מצאו, כי רק 15% מהצרכנים נוהגים לאכול ארוחת ערב משפחתית מדי יום, והסיבות העיקריות הן: לא כולם נמצאים בבית וקשה לתאם זמנים בין בני המשפחה. מחקרים שבדקה החברה, מלמדים כי משפחות שמבלות יותר יחד, הן משפחות מחוזקות יותר.
בתנובה רוצים לגרום לצרכנים לצרוך יותר גבינות בארוחת הערב, על חשבון צריכת חומוס ופסטה. "אנחנו רואים את החומוס והפסטה, שנאכלים במסגרת ארוחת הערב, כאויב מרכזי של הגבינות", אומרת חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת. "כאשר שופרסל מוכרת אריזת פסטה במותג הפרטי ב-4 שקלים ואת השנייה בחצי מחיר, שני המוצרים יחד מגיעים למחיר של גביע קוטג' (כ-7 שקלים)".
המהלך יכלול השקת 4 מוצרי גבינה וקוטג' חדשים: גבינה לבנה 3% עם בצל ירוק, גבינה לבנה 3% עם פלפלים, גבינה לבנה 3% עם שמן זית וזעתר וקוטג' תנובה 3% עם בצל ירוק. הגבינות והקוטג' יימכרו במחיר שנע בין 6.10 שקלים ל-6.80 שקלים.
בנוסף, יגובה המהלך בקמפיין טלוויזיה, באמצעות מקאן אריקסון, שיעודד משפחות להתכנס לארוחת ערב משפחתית, יעלה אתר שירכז אינפורמציה על כל נושא ארוחת הערב המשפחתית ויתקיים שיתוף פעולה עם ערוץ ג'טיקס, שיכלול תוכן שיווקי, במטרה לדרבן את הילדים להתכנס לארוחת ערב משפחתית.