שתף קטע נבחר
 

בעיות טכניות - log in לפורום

אינני מצליח להיכנס (login) לפורומים. מה עלי לעשות?

 

ראשית מומלץ לוודא שהדפדפן והגדרותיו מותאמים להגדרות הגלישה האופטימאליות של ynet, לבדיקה יש לפעול בהתאם להנחיות הבאות:

 

1) כללי

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > במרכז החלון שנפתח בצד ימין בחר בכפתור “Settings” ("הגדרות") > בחלון שנפתח בדוק האם האופציה שמסומנת היא האופציה השלישית “Automatically” ("אוטומטי"). אם לא – סמן אותה > סגור את החלון על ידי לחיצה על “OK”.

 

2) קבצי Cookies

 

כדי להתאים את הדפדפן כך שיוכל להשתמש בקבצי ה-cookies שנשלחים מ-ynet, בשורת התפריט העליונה בחר ב-"Tools" ("כלים") > "Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > "Privacy" ("פרטיות") > יש ללחוץ על כפתור "Default" ("ברירת מחדל") אשר נמצא במרכז העמוד.

 

3) קבצי Cache

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט"). במרכז החלון שנפתח, ישנו כפתור ועליו כתוב "Delete Files" ("מחק קבצים") - לחץ עליו, סמן גם את מחיקת הקבצים הבלתי מקוונים ("“Offline Content), ואשר (פעולה זו עשויה להימשך מספר דקות).

 

לעיתים נוצרות בעיות עקב המצאות של עוגיות ( COOKIES ) במחשב. כדי לפתור בעיות אלה יש למחוק את ה COOKIES. שים לב: מחיקת קבצי ה-Cookies עלולה לגרום לאי-נוחות מסוימת, בכך שיתכן שבעוד שבעבר אתרים שונים אליהם גלשת זיהו אותך מבלי שתקליד את שם המשתמש והסיסמה, כעת, בכניסתך הראשונה, יהיה עליך להקליד פרטים אלו.

אם ביכולתך לוותר על ה COOKIES השתולים במחשב אנא מחק אותם על ידי כניסה ל: "Tools"

"כלים") > "Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > במרכז החלון שנפתח, ישנו

כפתור ועליו כתוב “Delete Cookies”, לחץ עליו ואשר.

 

4) אבטחה

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > בחר בלשונית “Security” ("אבטחה") > בחלון זה ניתן להבחין ב-4 אייקונים, עבור כל אחד מהם בצע את הפעולה הבאה: סמן את האייקון > כעת לחץ על הכפתור “Default Level” ("ברירת המחדל") שבצידו הימני התחתון של החלון. אם הכפתור אפור ולא ניתן ללחוץ עליו, המשך לאייקון הבא.

 

5) מתקדם

 

בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" > בחר בלשונית “Advanced” ("מתקדם"), וגם שם לחץ על הכפתור “Restore Defaults” ("שחזר הגדרות ברירת מחדל") בתחתית המסך. לסיום, לחץ על “Apply” ולאחר מכן על “OK”.

 

כעת סגור ופתח מחדש את הדפדפן ונסה לגלוש לאתר. 

 

במידה והבעיה עדיין קיימת, ניתן לפנות במייל אל מחלקת שרות הלקוחות של ynet.

יש לתאר את מהות הבעיה במידת הפירוט האפשרית וכמו כן לציין האם ביצעתם את בדיקת ההגדרות המוצעת בעמוד זה.

מומלצים