שתף קטע נבחר

בזק מצמצמת את שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות

המענה האנושי במוקד 199 של בזק זמין עד 20:00, במקום עד 22:00. בזק בתגובה: "שעות הפעילות במוקדים מותאמות מעת לעת לביקושים ולצרכי לקוחות"

חברת בזק מתייעלת, ומפחיתה את שעות המענה האנושי במוקד שירות הלקוחות 199. כך נודע ל-ynet. בעקבות זאת, לקוחות החברה שיבקשו לדבר עם מוקדן בזק יוכלו לעשות זאת עד השעה 20:00 במקום 22:00 עד כה.

 

מבזק נמסר בתגובה, כי "שעות הפעילות במוקדים מותאמות מעת לעת לביקושים ולצרכי לקוחות כדבר שבשגרה. שעות הפעילות בבזק, ראוי להוסיף, עדיין ארוכות יותר מאשר, למשל, בחברת הכבלים הוט (עד 19:00)".

 

לפני כשנה וחצי בזק כבר החלה במהלך של צמצום שעות הפעילות של מוקדי השירות שלה. אז הפסיקה החברה את פעילות מוקד 199 (שירות הלקוחות של בזק) ומוקד השירות הטכני 166 בשעות הלילה, ועברה למענה אנושי עד 22:00. החודש, כאמור, הפעילות הצטמצמה והיא תהיה עתה 12 שעות ביממה - מ-08:00 ועד 20:00.  עם זאת, יש לציין כי מוקד האינטרנט ומודיעין 144 ימשיכו לתת שירות רצוף במשך כל ימות השבוע.

 

מוקד 199 של בזק מאפשר בירורים שונים, הזמנה או העתקה של קווי טלפון, הזמנת שירותים שונים כמו תא קולי, שיחה ממתינה, שיחה מזוהה, הזמנת שירות אינטרנט מהיר, וכן מידע וברורים על חשבונות, תעריפים, מבצעים, כמו גם תשלום חשבונות באמצעות כרטיסי אשראי.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בזק. המענה האנושי מצטמצם
בזק. המענה האנושי מצטמצם
מומלצים