שתף קטע נבחר
 

רוצים מנוי בלי התחייבות להולמס פלייס? שלמו יותר

הרשת יוצאת במהלך במסגרתו היא מציעה מנוי שאינו כרוך בהתחייבות לשנה או יותר, כפי שנהוג כיום, המאפשר ללקוח להפסיקו בכל עת. הבשורה הרעה: המנוי יהיה יקר ב-20%-36% ממנוי ארוך טווח

האם מועדוני הכושר מאסו בתלונות מצד הלקוחות ובהגשת תביעות נגדם, על כך שהם כובלים את הלקוח בחוזה ארוך טווח ללא יכולת להפסיק אותו באמצע? רשת מועדוני הכושר הולמס-פלייס ורשת הבת שייפ יוצאות בפעילות שיווקית חדשה ומציעות מנוי ללא התחייבות זמן.

 

כיום, שיטת ההתחייבות הנהוגה בישראל, הינה תמחור דמי המנוי במועדוני הכושר עם דרישה להתחייבות לתקופת מינימאלית, לרוב של שנה לפחות. אחד החסמים העיקריים של ענף מועדוני הכושר, הוא שלקוחות פוטנציאלים אינם מעוניינים להתחייב לטווח ארוך. יחד עם זאת, בהולמס פלייס מדווחים, כי כיום 70% מהמנויים המצטרפים לרשת מתחייבים לתקופה של שנתיים, על מנת לקבל מחיר יותר אטרקטיבי.

 

מטרת המנוי החדש לאפשר לכל המנויים שמפחדים או לא אוהבים להתחייב לתקופה ארוכה, להפסיקו בכל עת. המנוי ללא התחייבות מאפשר ללקוח שאינו מרוצה להפסיק מתי שיחפוץ בכך, בהתראה של 14 יום מראש. מהרשת נמסר, כי מנוי שמבקש להפסיק, מבוטלים לו החיובים העתידיים.   

 

אולם, ידוע כי אין "ארוחות חינם", וכך המנוי האטרקטיבי יתומחר במחיר הגבוה ב-20% ממחירו של מנוי עם התחייבות לשנה, ובסכום הגבוה ב-36% ממנוי עם התחייבות לשנתיים. לקוחות שיבחרו במנוי הגמיש, יוכלו להמירו למנוי זול יותר עם התחייבות ארוכת טווח.

 

הולמס פלייס תבצע פיילוט לשיטת התמחור החדשה, ולכן בשלב זה יוצע המנוי הגמיש במשך תקופה מוגבלת, עד לתאריך ה-15 בנובמבר 2007 בלבד. מהרשת נמסר, כי "במידה והפעילות תהיה מוצלחת וכלכלית, תישקל האפשרות להטמיע את המנוי באופן קבוע ברשת הולמס פלייס ושייפ".

 

קבוצת הולמס פלייס מונה 17 מועדוני כושר, מתוכם 9 מועדונים של החברה הבת שייפ. בשתי הרשתות מנויים כ-70 אלף לקוחות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אימון כושר. לא אוהבים להתחייב
צילום: גיל נחושתן
מומלצים