שתף קטע נבחר

 

פרטנר: תקלות מונעות שימוש במכשירי סלולר דור 3

לקוחות רבים של רשת הסלולר, בעלי מכשיר דור 3, אינם מצליחים לחייג או לקבל שיחות הערב. פרטנר: "אנו פועלים בכל האמצעים על מנת להשיב את השירות לפעילות תקינה במהירות האפשרית"

לקוחות רבים של חברת הסלולר פרטנר אינם יכולים להשתמש זה מספר שעות במכשיר הטלפון הנייד עקב תקלה מערכתית בכל הארץ בטלפונים של דור 3. 

 

במוקד שירות הלקוחות של החברה מושמעת הודעה מוקלטת: "לקוחות יקרים, עקב תקלה נקודתית יתכן כי תחוו קושי בקבלת או הוצאת שיחות בחלק מאיזורי הארץ. אנו עושים את כל שביכולתינו על מנת שהרשת תשוב ותחזור לפעילות רגילה בהקדם האפשרי. תודה על ההבנה".

 

מכשירי דור 3 המתקדמים מאפשרים שירותי ערך מוסף מלבד שיחות טלפון, כגון שיחות וידאו, גלישה בפס רחב, הורדת תכנים למכשיר ועוד. שירות הדור השלישי ניתן במכשירים תומכים ועם כרטיס חכם דור שלישי ובהתאם לאזור הכיסוי.

 

רשת הדור השלישי הושקה בפרטנר בדצמבר 2004. הטכנולוגיות בה פועלת פרטנר הן: UMTS,GSM ו-HSDPA. בסוף יוני, היו לחברה כ-400 אלף לקוחות המנויים בדור שלישי, להם מוצעים כ-20 מכשירים שונים.

 

מפרטנר נמסר הערב בתגובה: "עקב תקלה נקודתית חלק מלקוחות דור 3 חווים קושי בשימוש בשירותי הרשת באזורים מסוימים. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ופועלים בכל האמצעים על מנת להשיב את השירות לפעילותו התקינה במהירות האפשרית".

 

המידע הראשוני לידיעה הגיע באימייל האדום

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכשיר דור שלישי ברשת אורנג'
מומלצים