שתף קטע נבחר
 

ים של דולרים: נינט תככב בקמפיין פלאפון

מפרסמים רבים ניסו ולא הצליחו, אבל זה קורה: נינט טייב תככב בשנה הקרובה בקמפיינים של פלאפון תמורת סכום לא פעוט של 400 אלף דולר

לאחר ניסיונות רבים מצד מפרסמים שונים, חברת פלאפון מצליחה להפוך את נינט טייב, המאמי הלאומית, לפרזנטורית של החברה לשנה הקרובה.

 

נינט, הנחשבת לכוכבת הגדולה ביותר בתעשיית הבידור הישראלית בארץ מאז זכייתה בכוכב נולד לפני חמש שנים, חוזרה במשך השנים על-ידי מפרסמים לא מעטים, אך עד כה היא לא השתתפה בפרסומת לחברה מסחרית, למעט חברת yes, שם קידמה את התוכנית בכיכובה - השיר שלנו.

 

ההערכות בענף הפרסום הן כי נינט צפוייה לקבל כ-400 אלף דולר תמורת הובלת קמפיין פלאפון בשנה הקרובה, כאשר במהלך שנה זו יופקו 4 פרסומות בכיכובה.

 

החוזה שנחתם מול הסוכנת המלווה אותה מימי כוכב נולד, טמירה ירדני בעלת

חברת טדי הפקות, נחתם לשנה. עם זאת, אין לפסול את האפשרות כי החוזה יוארך בתום השנה לתקופה נוספת. אגב, צביקה הדר, טאלנט נוסף של טמירה ירדני, מנהל מו"מ מתקדם לגבי כיכובו בפרסומות שקם אלקטריק בשלוש השנים הבאות תמורת כחצי מיליון דולר.

 

לגבי נינט: החשיפה לגבי ליהוקה המפתיע של הזמרת בעיתוי הנוכחי, אינו מקרי, בסוף השבוע הקרוב תצטלם הפרסומת הראשונה בכיכובה, באמצעות אחד משני משרדי הפרסום של החברה – אדלר-חומסקי&ורשבסקי. נינט ובן זוגה השחקן יהודה לוי, אף חזרו לאחרונה לארץ מטיול בחו"ל על מנת שנינט תקח חלק בצילומים.

 

אין זו הפעם הראשונה עבור הכוכבת שהיא משתפת פעולה עם חברה סלולרית, הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה שלה שודר לראשונה במסגרת שידורי הדור השלישי של חברת אורנג'. גם במקרה זה היא לקחה חלק בפרסומת לחברה, אך הפרסומת התמקדה באלבום ופחות מכך במותג הסלולרי.

 

חברת פלאפון הגבירה בשנה האחרונה את היקפי הפרסום שלה, כחלק מהחלטה אסטרטגית של החברה להתמודד עם תוכנית ניוד המספרים, תוכנית המאפשרת לעבור בין חברות הסלולר עם אותו מספר טלפון. כחלק מהפעילות הפרסומית הענפה של החברה בשנה האחרונה, החליטה החברה לשכור את ארקדי גאידמאק כפרזנטור שלה לקמפיין פרסום אחד, תמורת מאות אלפי שקלים שהועברו לתרומה.

 

בפלאפון סירבו להגיב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נינט. ענתה לשיחה מפלאפון
צילום: קרן נתנזון
מומלצים