קראפט תרחיב את קו המוצרים שלה בישראל
יבואנית מותג הפיצוחים פלאנטרס, תגוון את קו המוצרים הקיים במסגרת מהלך שיווקי כולל. קראפט תרכז את הפצת המותגים שלה, בהם טובלרון, אוריאו וגבינת פילדלפיה, בידי 2 מפיצים בלבד, ותאפשר לצרכנים ליהנות ממבצעים משותפים של המותגים
מה המשותף לעוגיות אוריאו, גבינת פילדלפיה, טובלרון, מילקה וקפה ג'ייקובס? כולם מותגים של קראפט ולא כולם בישראל יודעים על כך. לכן, קראפט פוּדס ישראל החלה בסדרת מהלכים אסטרטגיים שתכלית היא ייעול הפעילות בישראל, והעלאת המודעות למותג האב.
במסגרת המהלך הכולל, קראפט תרחיב את קו מוצריה בארץ: תייבא לישראל את מותג הפיצוחים פלאנטרס, ותוסיף מוצרים למותגים שכבר נמכרים פה.
בנוסף, יחוברו מגוון מותגי החברה, אשר זוהו עד עתה כמותגים עצמאיים, לשם התאגיד והלוגו החדש של קראפט פודס. כמו כן יוצג או יוזכר הלוגו החדש בכל סרטוני הפרסום והתקשורת של מותגי החברה בישראל.
החברה אף השלימה בראשית ינואר מהלך של כינוס הפצת מותגיה בין שני מפיצים: חברת דיפלומט, מפיץ חדש של החברה, וחברת חברת סיימן סם.
דיפלומט תפיץ את מותגי הקפה ג'ייקובס ומקסוול, מותגי השוקולד טובלרון, קוט ד'אור (Cote D'or) ומילקה, מותג הביסקוויטים ועוגיות LU, ומותגי הפיצוחים פלאנטרס. וסיימן סם תמשיך להפיץ את הקרקרים Ritz, עוגיות אוריאו וגבינת פילדלפיה.
עד כה קראפט עבדה בארץ עם ארבעה מפיצים. סיימן הוא היחיד מביניהם שנשאר לעבוד עם החברה. סידס הפיצו את מותגי השוקולד קוט ד'אור, מילקה וטובלרון, שטראוס הפיצה את קפה ג'ייקובס וסעדי הפיצו את עוגיות LU.
מארז ג'ייקובס וקוט ד'אור
מהלך אסטרטגי נוסף היה בחירתה של קראפט פודס ישראל בחברת יחסי הציבור שטרן אריאלי לנהל את המערך התקשורתי של החברה בישראל. זו הפעם הראשונה שהחברה מכנסת את הטיפול התקשורתי בתקציבי כל מותגיה תחת משרד יחסי ציבור אחד.
מה יצא לצרכנים מהמִרכוּז הזה? עפרה למפרט, מנהלת קראפט פודס ישראל מוסרת ש"כבר בחודש ינואר יוכלו הצרכנים להנות ממארז קפה ג'ייקובס ושוקולד קוט דאור".
עוד מוסיפה למפרט כי "השנה תשיק קראפט פודס מגוון רחב של מוצרים בישראל, חלקם של המותגים המשווקים בארץ וחלקם מותגים חדשים לגמרי בישראל".
קרפאט פודס, שנוסד ב-1903, הוא תאגיד המזון השני בגודלו בעולם (אחרי נסטלה), ולאחרונה מנסה לרכוש את חברת קדבורי. החברה מעסיקה כ-100 אלף עובדים ברחבי העולם, משווקת מוצריה ב-150 מדינות ומחזיקה 168 מפעלים ברחבי העולם. לחברה מחזור מכירות שנתי של 42 מיליארד דולר, וכל אחד מ-9 מותגי העל שלה מגלגל מחזור מכירות שנתי של 1 מיליארד דולר.