מיזם חדש: ייעוץ צרכני-פיננסי - בחינם
חברה חדשה תמליץ לפונים כיצד לחסוך בהוצאות שונות בתחום הפיננסים והסלולר, בהתאם לפרופיל האישי של הפונה וזאת ללא תמורה. הכנסות החברה יגיעו ממוצרי ביטוח שונים אותם תציע
מיזם עסקי חדש בתחום הצרכנות הפיננסית. יואב להמן, לשעבר המפקח על הבנקים ושאול פסטרנק, לשעבר נשיא לשכת סוכני הביטוח, הציגו היום (ב') חברה חדשה - שכ"ל (שיפור כלכלי לצרכן), שתספק ייעוץ אישי לציבור הרחב, בתחומי הבנקאות הביטוח והסלולר, על מנת להקטין את הוצאותיהם. לדברי מקימי החברה, הייעוץ עשוי לחסוך ללקוח מעל 7,000 שקל בשנה.
על פי המודל העסקי, החברה תספק לפונים ייעוץ ללא כל תמורה ובמקביל הכנסות החברה יגיעו ממכירת מוצרים ביטוחיים ייחודיים שיוצעו לפונים, במחיר אטרקטיבי.
בהתאם למודל, ניתן יהיה לפנות לחברה ולקבל ייעוץ פיננסי, נציג החברה יאסוף את הנתונים מהלקוח ולאחר שהם יועבדו בחברה, לפונה יוגש דו"ח מפורט - כיצד והיכן יוכל לחסוך בתחומי המשכנתא, חשבון העו"ש הוצאות הסלולר והביטוח.
כאמור, הכנסות החברה יגעו ממוצרי ביטוח שונים אותם תציע ללקוחות לרכוש. המכירה תתבצע על ידי סוכן שיגיע ללקוח או באמצעות הטלפון. לדברי החברה, המוצרים אותם תציע, בתחום ביטוחי החיים, המשכנתא והבריאות, אינם קיימים בשוק כיום.
"סך העמלות שגובים הבנקים מגיע ל-13.5 מיליארד שקל מכלל המגזרים" אומר יו"ר החברה, יואב להמן. "מתוך סכום זה משקי הבית משלמים 6 מיליארד שקל. בנוסף, משקי הבית משלמים 6 מיליארד שקל בשנה על ריביות". לדברי להמן, במכלול ההוצאות ניתן יהיה לחסוך לצרכן הפרטי בין 7,000 ל-12 אלף שקל בשנה.
שאול פסטרנק, מנכ"ל החברה הוסיף כי אין כוונה לשנות את הרגלי הלקוח, אלא להראות לו כיצד יוכל לחסוך במצב בו הוא נמצא היום. "אנחנו לא הולכים להגיד ללקוח תפסיק לבזבז כסף על הוצאות מיותרות, אנחנו נגיד לו במקום שאתה נמצא, עם ההרגלים שלך, איך תוכל לעשות זאת יותר בזול, איך תחסוך 200 או 400 שקל בחשבון העו"ש בלי לעזוב את הבנק שלך".
יואב להמן
צילום: אביגיל עוזי
שאול פסטרנק
צילום: אביגיל עוזי
שיפור כלכלי לצרכן
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים