שתף קטע נבחר
 

המותג פיטנס של נסטלה יתרחב לחטיף דגנים

נסטלה נכנסת לשוק חטיפי הדגנים עם המותג פיטנס בר. בישראל יושקו בשלב הראשון ארבעה טעמים, שמיוצרים בפולין. בישראל ישנם כ-140 מוצרים דומים, והשוק, שגדל השנה ב-8.6%, מגלגל כ-130 מיליון שקל

שחקן חדש בשוק חטיפי הדגנים: מותג דגני הבוקר למבוגרים, פיטנס של נסטלה, מתרחב לחטיפים. נסטלה תייבא לישראל ארבעה חטיפים למבוגרים: תות, שוקולד מריר, שוקולד מריר ותפוז, וחטיף בטעם טבעי.

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ynet

 

כל החטיפים שוקלים כ-23.5 גרם, מכילים כ-90 קלוריות ומיוצרים במפעל של נסטלה בפולין, שהוכשר עבור המהלך. חטיפי הדגנים של פיטנס נמכרים במדינות רבות ברחבי העולם במגוון רחב של טעמים.בישראל הם ימכרו כבודדים ב-4-6 ש', ובחבילות של שישה חטיפים ב-17-16 ש'.

  

שוק חטיפי הדגנים למבוגרים בישראל צמח בשנה האחרונה ב-8.6%, ומגלגל כ-130 מיליון שקל בשנה (סטורנקס 2010). בישראל ישנם 140 חטיפי דגנים ואנרגיה והשוק מחולק לשני סגמנטים: חטיפים לילדים, וחטיפים למבוגרים. מוביל השוק למבוגרים הוא המותג אנרג'י, של שטראוס עם 36% נתח שוק. המותג נייצ'ר ואלי מחזיק 30% נתח שוק, תלמה 11%, קורני 7%, המותג הפרטי של שופרסל 5%.

 

זהבה מרטינוביץ', מנכ"לית חטיבת דגני הבוקר של נסטלה, אמרה ל-ynet כי 80% מהמכר בשוק הזה, הוא של 40 מוצרים, כלומר ישנם עוד 100 מוצרים שמהווים רק 20% ממנו.

 

"פיטנס הוא מותג חזק שצמח יפה בשנה האחרונה בנתחי השוק שלו והחלטנו שיש מקום להרחיבו ולהיכנס לשוק חטיפי דגנים למבוגרים. בחרנו בטעמים המיוחדים ביותר בתהליך שארך כשנתיים, ואנו צפויים להוסיף טעמים נוספים עבור הצרכניות שלנו"

 

פונה לנשים, למרות שגם גברים צורכים

 אין עוד מותג בישראל שחולש על שתי קטגוריות: דגני בוקר וחטיפי דגנים, אם כי בשטראוס עלית עושים שימוש במותג "אנרג'י" עבור גרנולה ועבור חטיפים. הסיבה למתיחת המותג היא הצלחתו בשוק דגני הבוקר למבוגרים. פיטנס הוא מותג מזוהה מאוד, גם הודות לשימוש בפרזנטורית ישראלית, ענת הראל, שמופיעה גם על אריזות הדגנים ותמשיך עם המותג גם לחטיפי הדגנים. הפנייה שלו היא במובהק לנשים.

 

בשנה האחרונה התחזק מותג דגני הבוקר פיטנס, מנתח שוק של 22% ל-26.4%.  תלמה של יוניליוור חזקה מנסטלה, ומחזיקה 37% מהשוק, אך היא עושה זאת עם שני מותגים: דלי פקאן (24.1%) וברנפלקס תלמה (13%). קלוגס אוחזת ב-7% נתח שוק, עם המותג ספיישל K. 

 

מסקר שערכה נסטלה לקראת השקת המוצרים, באמצעות חברת טלסקר, עולה כי שיעור הנשים והגברים הצורכים חטיפי דגנים הוא כמעט זהה, אך למרות זאת המותג ימשיך לפנות בעיקר לנשים. עוד עולה מנתוני הסקר כי 42% מהצרכנים צורכים חטיפי דגנים בבית ו 32% מחוצה לו. מבחינת זמני צריכת החטיף- 58% צורכים את החטיף בבוקר, בארוחת הבוקר וארוחת עשר. כ-60% מהצרכנים צורכים את המוצר כנשנוש וכשמתחשק להם משהו מתוק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
פיטנס בר
צילום: סטודיו אסם
ענת הראל
צילום: אלירן אביטל
מומלצים