שתף קטע נבחר
 

רשת AM:PM משיקה מותג פרטי

קו המוצרים הראשון במסגרת המותג הפרטי, יקרא "דיילי", ויכיל כריכים וסלטים טריים שיוכנו בבוקר וירדו מהמדפים בערב. הרשת תתחרה ברשתות הקפה ובחנויות הנוחות עם "מחירים נמוכים בכ-15% מהמתחרים"

<<כללי הנימוס בסופר: "סליחה, זאת קופה של 10 מוצרים"

רשת המרכולים העירונית AM:PM  משיקה מותג פרטי. קו המוצרים הראשון של המותג יקרא דיילי (DAILY), ויכלול כריכים וסלטים טריים של תנובה, באמצעות חברת מבושלת.

 

ההשקעה הראשונית של הרשת בהשקת קו המוצרים נאמדת בכמיליון שקל, ובכוונתה להרחיב בעתיד את המותג הפרטי לקטגוריות מוצרים נוספות.

 

קו המוצרים החדש יכיל כריכים משולשים, לחמניות תוצרת המקום, וסלטים. אלה לא מוצרי מזון שלא נצפו בחנויות AM:PM בעבר, אולם הפעם, כך טוענים ברשת, מוצרי המזון יהיו טריים במיוחד. הם יוכנו בבוקר וירדו מהמדף בערב, כמו ברשתות הקפה ובניגוד למוצרים ש-AM:PM מוכרת כיום בחנויות, שנותרים מספר ימים על המדפים, ולמוצרים דומים שנמכרים בחנויות הנוחות. המוצרים ימכרו ב-45 סניפי AM:PM, בת"א וסביבותיה, באזור השרון, נס ציונה וירושלים.

 

הרשת: "המחירים יהיו נמוכים משל המתחרים"

לפי הרשת, מחירי המותג הפרטי יהיו נמוכים בכ-15% - 20% מרשתות הקפה הגדולות, מחנויות הנוחות ומהמתחרים האחרים בקטגוריית הכריכים המוכנים לאכילה. רשת AM:PM לא ידועה במחיריה הנמוכים, אולם בתחום הסנדוויצ'ים והסלטים היא מאז ומעולם היתה זולה יותר מרשתות בתי הקפה ומחנויות הנוחות, לרוב משום שמדובר במנות קטנות יותר.

 

סלטים יעלו 25 שקל; כריכים משולשים יעלו 20 שקל; ולחמניות דגנים בעבודת יד, עם גאודה, כתף בקר, פטה עיזים ופסטו וסלט עוף, יעלו 22 שקל.  אפשר יהיה לשלב כריך ושתייה קלה במחיר 23-25 שקל, או סלט ושתייה קלה ב-30 שקל. משקלם של הכריכים המשולשים: 200 גרם, משקל לחמניות הדגנים 220 גרם, ומשקל הסלטים 600-500 גרם. 

  

בחברה מסרו כי זה צעד ראשון בדרך לקו מוצרים, אך לא ברור אם החברה תתרחב למיתוג פרטי במזון מבושל, או גם למוצרים כדוגמת פסטות ושימורים כמו ברשתות המזון הגדולות. נראה כי קווי מוצרים טריים מתאימים יותר לאופי של הרשת.

 

שוק המזון המוכן הטרי נאמד כיום בכ-300 מיליון שקל והוא נמצא במגמת עלייה מידי שנה. לצד חברת תנובה, פועלות יצרניות כסנייק-טיים בבארות יצחק ועינת תעשיות מזון. לפי נתוני נילסן, מאז שנת 2008 חלה התחזקות של 1.5% לשנה במרכיב הטרי של סל הקניות הישראלי. כחלק ממגמה זו, לצד שינוי התפריטים ברשתות מזון גדולות וקיימות, התפתחו רשתות מזון חדשות שמציעות מזון טרי ומוכן למאכל. 

 

מנכ"ל רשת AM:PM, עידו מור מסר כי "יש בעולם מגמה ברורה של העדפת מוצרי מזון טריים ומוכנים למאכל. בכוונת AM:PM לתפוס נתח שוק משמעותי בשוק המתפתח של המזון המוכן. לשם כך אנו מחויבים לחדשנות ולכניסה לתחומי פעילות נוספים. המותג החדש ומוצרי DAILY עונים בדיוק לדרישה הזו". מור העריך כי בשלב הראשון תמכור הרשת עשרות אלפי פריטים של מוצרי DAILY בחודש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: עידו אפרתי
AM:PM הכריכים המשולשים יהיו טריים יותר
צילום: עידו אפרתי
מומלצים