שתף קטע נבחר

טרמינל ז'ה טם: נתב"ג זכה בפרס מצוינות בינ"ל

ארגון נמלי התעופה הבינלאומי העניק לשדה"ת בן-גוריון פרס ציון לשבח לפי סקרי נוסעים בשירות, זמן המתנה בצ'ק אין ובידוק ביטחוני. "תמשיכו להיות מודל למצוינות", נכתב במכתב הפרס

גאווה לאומית: נמל התעופה בן גוריון זכה בפרס המצוינות (Roll of Excellence) של ארגון נמלי התעופה הבינלאומי (ACI). הפרס ניתן לו בשבוע שעבר בטקס שנערך בקלגרי-קנדה. מטעם רשות שדות התעופה (רש"ת) קיבלו את הפרס מנהלים בכירים בארגון.

 

מדובר בפרס שניתן לנמלי תעופה ברחבי העולם שזכו בחמש השנים האחרונות (2011-2007) לעמוד בראש דירוג נמלי התעופה המצטיינים בסקר איכות השירות ושביעות הרצון של הנוסעים מטעם ACI. נתב"ג מוקם ברציפות בשנים אלו בין המקומות 3-1 כמצטיין מבין נמלי התעופה במזרח התיכון.

 

עוד על נתב"ג בערוץ התיירות:

 

במכתב שקיבל מנכ"ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות, ממנכ"ל ACI, אנגלה גיטנס, היא כתבה: "פרס

המצוינות נוסד ב-2011 ומספק הכרה באותם נמלי תעופה אשר, על פי סקרי הנוסעים, סיפקו באופן מתמשך שירות לקוחות מצוין.

 

"נתב"ג דורג בראש רשימת נמלי התעופה הטובים בקטגוריה אזורית, בכל אחת מחמש השנים הקודמות והוא אחד מחמישה נמלי תעופה בלבד שיקבלו השנה את אות המצוינות. אני מקווה שתמשיכו להיות מודל למצוינות בשירות ושתעבדו יחד עמנו להעלאת רף הסטנדרטים של השירות בתעשייה".

 

נתב"ג זכה בפרס לשנת 2012, לצד נמלי התעופה של בייג'ינג (סין), קייפטאון (דרום אפריקה), גוויאקיל (Guayaquil, אקוודור), וקואלה למפור (מלזיה).

הוא יצטרף לנמלי תעופה שזכו בעבר בפרס, בהם של סינגפור, אוטווה (קנדה), אוסטין ודאלאס פורת נורת' (טקסס-ארה"ב), ציריך, יוהנסבורג, דוחה ואבו דאבי.

 

בארגון ACI ישנם 580 חברים שמפעילים למעלה מ-1,650 נמלי תעופה ב-179 מדינות וטריטוריות. נתב"ג משתתף בסקר איכות השירות (Airport Service Quality) משנת 2007.

 

הדירוג מתבסס על תוצאות של מאות אלפי נסקרים שעברו בנמלי תעופה ברחבי העולם, ונשאלו לגבי פרמטרים שונים כמו למשל: משך הליך ההכנה לטיסה (מזמן ההגעה לנמל ועד ההמראה), זמני ההמתנה בצ'ק אין, בבידוק הביטחוני ובתור לפקידי ההגירה, וכן מספר העגלות לשינוע מזוודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שד"ת מצוין! נתב"ג
צילום: באדיבות Lowshot
מומלצים