בעלות 4 מיליון שקל: מיתוג מחדש ל-am:pm
לצד החלפת הלוגואים ושלטי החנויות, המהלך כולל גם קמפיין פרסומי בשלטי חוצות באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, בעלות של 1.5 מיליון שקל
רשת המרכולים העירונית am:pm יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של סניפי הרשת. המיתוג החדש כולל שפה חזותית חדשה תחת הסלוגן "בקיצור, am:pm". האסטרטגיה בגיבוש השפה התקשורתית החדשה התמקדה ביצירת שפה חזותית שמבטאת את מכלול הערכים של המותג.
הרשת משיקה מועדון לקוחות שבמסגרתו תציע מגוון הטבות והנחות חדשניות תוך העמקת גובה ההנחות הקיימות כגון: דמי הצטרפות ומשלוחים נמוכים יותר, מגוון הטבות חודשיות משתנות ועוד. המטרה היא המשך ביסוס נאמנות הלקוחות הקבועים והרחבת קהל היעד הצרכני בשל כדאיות ההטבות.
המיתוג החדש יושם כבר בימים אלו בכ-20 סניפי הרשת, והשלמת המהלך בכל הסניפים צפויה להסתיים עד סוף הרבעון הראשון. מטרת המהלך האסטרטגי כולו היא לבדל ולבסס את מעמדה וכוחה של am:pm כרשת מרכולים עירונית מובילה בישראל, הנותנת פתרונות מהירים וזמינים 24 שעות 7 ימים בשבוע.
במקביל הרשת החלה בהפצה של חוברת מבצעים בקונספט חדש ושונה מחוברות המבצעים הרגילות של רשתות קמעונאיות, משלבת בכל חודש יצירת אומנות צעירה.
לדברי המנכ"ל עידו מור: "רשת am:pm ביססה את מעמדה כרשת עירונית עם קהל יעד נאמן המבוסס על האוכלוסייה הצעירה בעיר. המהלך החדש נועד להמשיך ולבסס את זמינות הרשת לציבור ולהדגיש את הנגישות".