שתף קטע נבחר
 

קפטן אמריקה: פורד חושפת מוסטנג שרירית

גרסת ביצועים ראשונה למוסטנג החדשה, על שם אגדת השיפורים קרול שלבי. קבלו את השלבי GT350, עם 500 כ"ס לפחות

פורד חשפה גרסת שלבי (Shelby) ראשונה למוסטנג החדשה. מכונית הפוני מקבלת שרירים - 500 כ"ס לפחות - ממנוע הבנזין נטול ההגדשה החזק ביותר בתולדות פורד.

 

 

 

סדנת שלבי, שהחלה כמיזם פרטי של קרול שלבי והפכה עם השנים לאחת ממשפרות המוסטנג המובילות בעולם, אומצה רשמית על-ידי פורד. מאז הגרסה המקורית מ-1965, הפכו הדגמים המשופרים של שלבי לפופולריים מאוד, וכיום הם מהווים גרסאות רשמיות בהיצע המוסטנג.

 

 

השלבי GT350 החדשה מבוססת על הדור החדש של המוסטנג - שישי במספר - ומצוידת במנוע 5.2 ליטר עם שמונה צילינדרים ב-V, הספק מרבי של "יותר מ-500 כ"ס" ומומנט מרבי "גבוה מ-55 קג"מ". וכן, הבנתם נכון - מדובר במספרים ראשוניים, שצפויים עוד לעלות עד לחשיפת המפרט הסופי. נתוני ביצועים לא פורסמו.

 

 

מלבד תוספת הכוח, השלבי מוסטנג זוכה גם למרכב קשיח מבעבר, דיפרנציאל מוגבל החלקה, כיול מתלים חדש (כולל הנמכה) ובלמים משופרים. וכמובן, אי אפשר בלי סמל נחש הקוברה המסמל את סדנת שלבי, וערכת עיצוב אגרסיבית.

 

  

בניגוד לדגמי מוסטנג קודמים, הדור החדש של מכונית הפוני צפוי למצוא את דרכו גם לישראל. המכונית תשווק אצלנו החל מראשית שנה הבאה בגרסאות בסיס ו-GT (ארבעה צילינדרים מוגדש בנפח 2.3 ליטר או V8 בנפח 5.0 ליטר ב-GT).

 

  

בהתאם למיצוב באירופה כמכונית קופה יוקרתית (ובניגוד למקובל בארה"ב), המוסטנג צפויה להיות מכונית לא זולה אצלנו - עם תג מחיר התחלתי גבוה משמעותית מ-200 אלף שקלים. לפי שעה לא ברור האם בכוונת היבואנית, חברת דלק מוטורס, להציע בשיווק סדיר גם את גרסת השלבי GT350.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פורד מוסטנג שלבי GT350
פורד מוסטנג שלבי GT350
פורד מוסטנג שלבי GT350
פורד מוסטנג שלבי GT350
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים