שידורי המהפכה: חבילה סלולרית ב-49.90 שקל
כבר יותר משנתיים מלאו מאז נכנסה לחיינו בקול תרועה ה"מהפכה הסלולרית" ושינתה את החוקים בשוק הסלולר: לשלוש החברות הגדולות התווספו חברות נוספות שמציעות חבילות במחירים אטרקטיביים במיוחד. אז למה עדיין לא מעט לקוחות משלמים יותר ממאה שקלים לחבילה, ואיזו חברה מציעה חבילה סלולארית שווה במיוחד בפחות מחמישים שקלים?
כבר יותר משנתיים מלאו ל"מהפכה הסלולרית" שפקדה אותנו והצליחה לעשות הרבה גלים. היא דוברה בכל מקום וידועה לכל, והעובדה שפעם שילמנו 300 שקלים על חבילה סלולרית בסיסית - נשמעת כיום כמעט ולא מציאותית.
כאמור, שוק הסלולר נחתך בשנים האחרות באחוזים רבים ועבורנו, הצרכנים, נחתכו הוצאות התקשורת בשיעור משמעותי שמתרגם למאות שקלים בכל חודש. כמו גם, שלוש החברות הגדולות, ובעצם גם היחידות שפעלו באותה תקופה בישראל, איבדו כבר יותר ממיליון לקוחות וממשיכות להתכווץ.
אולם, בחינה של הדוחות הכספיים של הרבעון האחרון מגלה שלקוחות רבים טרם השכילו לנצל את ההצעות האטרקטיביות בשוק, ולהוזיל את החשבונית החודשית שלהם בסכום כסף לא מבוטל. כך למשל, בחברת פלאפון עומדת ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח על 78 שקלים, בפרטנר על 76 שקלים ובסלקום על 70.6. המספרים האלו מצביעים על כך שיש עוד לקוחות רבים שמשלמים שמונים, תשעים ואף יותר ממאה שקלים על החבילה הסלולרית שלהם.
ומי אמר שחייבים לשלם סכומים כאלו? במחיר של 49.90 מציעה לכם חברת HOT mobile חבילה סלולרית סטנדרטית הכוללת שיחות ללא הגבלה, חבילת גלישה של 3 ג'יגה וגם הטבה של ספק אינטרנט ביתי בחינם, שלמרות שהוא, לכאורה, אינו קשור לשירות הסלולר ומדובר בשירות לטובת האינטרנט בבית - הוא חוסך עשרות שקלים בחודש לספק האינטרנט. ואם תרצו לרכוש קו נוסף - לרוב הוא יוצע לכם במחיר נמוך אף יותר (אך עם חבילת גלישה מצומצמת).
לצד זה, ניתן למנות גם את רמי לוי, YouPhone וחברות קטנות אחרות המציעות מחירים אטרקטיביים למדי ביחס לחברות הגדולות. ולמרות זאת, בחישוב מצטבר, נראה כי הטבת ספק האינטרנט הביתי הופכת את ההצעה של HOT mobile לכדאית ביותר בשוק ולזולה במיוחד. כמו גם, ובניגוד לחלק מהחברות החדשות, היא מציעה בנוסף למוקדי השירות הטלפוני ושירותים באתר האינטרנט, גם את הפריסה הרחבה ביותר של מרכזי שירות (חלק מהחברות אינן מציעות מרכזי שירות פרונטאליים כלל).
לא מפתיע, אם כך, שבמבחן התוצאה HOT mobile היא החברה שהצליחה לגייס את מספר המנויים הגדול ביותר; לפי ההערכות גייסה החברה כבר כ-מיליון מנויים (!) שנהנים מחיסכון שנתי של מאות שקלים, ומסרבים להמשיך ולשלם סכומי עתק עבור זמן אוויר ושימוש בטלפון הסלולרי.

