מסלול לימודים חדש: קידום אתרים ופרסום
בית הספר Digitalent מציע מסלול לימודים חדש למקדמי אתרים ומנהלי פרסום, הכולל ניהול קמפיינים ב-Google AdWords, הגשה לבחינות Google Partners וניהול קמפיינים. "המרוויחים הגדולים הם המעסיקים"
מסלול לימודים חדש למקדמי אתרים ומנהלי פרסום בבית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent: בית הספר פתח קורס מעשי להכשרת מקדמי אתרים ומנהלי פרסום בתחום Performance Marketing. הקורס כולל ניהול קמפיינים ב-Google AdWords, הגשה לבחינות Google Partners וניהול קמפיינים ב-.Linkedin ,Facebook Outbrain
כתבות נוספות בערוץ הלימודים
המחזור הראשון במסלול החדש יחל את לימודיו ביום ראשון הקרוב (15.3). מדובר במחזור הראשון של ביה"ס כביה"ס עצמאי. עד כה בית הספר פעל בשיתוף פעולה עם גופים מובילים בארץ, ביניהם AllJobs והמסלול האקדמי המכללה למינהל.
Digitalent הוא ביה"ס למקצועות השיווק הדיגיטלי מעביר סדנאות והכשרות בתחומי קידום אתרים, ניהול מדיה, ניהול תוכן, יזמות דיגיטלית, אנליזה דיגיטלית וניהול בכיר של תחום הדיגיטל. בית הספר הוקם על ידי מאשה דשקוב, מומחית שיווק ודיגיטל, אשר משמשת מנכ"ל בית הספר - בעברה מנהלת מערך השיווק והדיגיטל של המסלול האקדמי המכללה למינהל, מנכ"ל מייסד של חברת דיגיטל בין-לאומית ומייסדת מחלקת מדיה במשרד פרסום. "לקחנו על עצמנו משימה - להקנות לבוגרים שלנו ידע מעשי ורלוונטי במקצועות הדיגיטל המתפתחים ולהעניק להם כלים פרקטיים לפיתוח וניהול קריירה מוצלחת", אמרה דשקוב.