זה שיק: סרטון בטיחות חדש לאייר פראנס. צפו
"חגורת הבטיחות תבליט את קו המותניים שלך באלגנטיות", "טיסה ללא עישון זה אופנתי" וגם שוקולד - אבל עם סטייל: חברת התעופה הצרפתית השיקה סרטון בטיחות חדש ומעוצב במיוחד, כחלק ממתיחת הפנים המיתוגית שלה. צפו בדיילות המשעשעות
ישנן חברות שהולכות על שירים בסרטוני הבטיחות שלה, יש כאלה שהולכות על הומור, על דמויות מוכרות, אימון אירובי או שירים. אבל כיאה לחברת תעופה צרפתית, באייר פראנס החליטו ללכת על אופנה. סרטון הבטיחות החדש של החברה, שנעשה במסגרת מתיחת הפנים המיתוגית שהיא עוברת, הוא מופע סטייליסטי מצוחצח הכולל דוגמניות מהממות, סט צילומים מוקפד וגם קצת הומור עצמי על האומה האופנתית. צפו בסרטון:
בסרטון שיוקרן מסוף שבוע זה בכל טיסותיה לטווח בינוני וארוך של החברה, מככבות כאמור דוגמניות המגלמות חמש נוסעות מטוס ודיילת אחת, שופעת הצעות והנחיות שאינן רק מתחום התעופה והבטיחות אלא גם מתחום האופנה, באנגלית ובצרפתית גם יחד.
כבר בתחילת הסרטון, כאשר הדיילת ממליצה לנוסעות להישאר חגורות לאורך הטיסה כולה, היא מוסיפה כי "חגורת הבטיחות תבליט את קו המותניים שלך באלגנטיות". בהמשך, כאשר מגיע החלק של איסור העישון בטיסה, אומרת הדיילת כי "טיסה ללא עישון זה אופנתי" - תוך שהנוסעות מפקידות בידיה אביזרי עישון שונים.
חדי העין יבחינו לקראת סיום הסרטון בקטע קצרצר בו אחת הדוגמניות אוחזת בחפיסת שוקולד ענקית. כן, גם שוקולד - כשהוא מגיע לצרפת, מופיע בשיא השיק, וללא צווחות ברקע.
סרטון הבטיחות החדש של אייר פראנס הינו כאמור חלק ממתיחת הפנים המיתוגית של החברה, במסגרתה הושק גם סרטון הפרסומת והסלוגן החדש, "France is in the air" ("צרפת באוויר") המזכיר מאוד את הסלוגן החדש יחסית של אל על, "It's not just an airline, It's Israel" - "זו לא רק חברת תעופה, זו ישראל". בערוץ היוטיוב של החברה עלה גם סרטון מאחורי הקלעים של תשדיר הפרסומת המושקע.