ניסאן ג'וק R מקבל 600 כ"ס, הנעה כפולה
דגם העל של הג'וק הייחודי, זוכה לגרסת 600 כ"ס באדיבות השתלת מנוע היישר מה-GT-R ניסמו. צפוי להאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות
ניסאן ג'וק חלש מדי עבורכם? אז היפנים מציגים בפעם השנייה את הג'וק R, גרסת על עם ביצועים שיביישו את מרבית פרארי ולמבורגיני. והכל תודות להשתלת מנוע מלא אחרת מאשר ניסאן GT-R ניסמו.
ה-R החדשה תחליף מהדורה מיוחדת בייצור מוגבל באותו שם, שהוצעה בעבר עם 545 כ"ס ממנוע ה-GT-R הרגילה, יחידת 3.8 ליטר טווין-טורבו. מכיוון שזה לא מספיק, ה-R 2.0 תציע כאמור 600 כ"ס, וצפויה בהתאם להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך פחות מ-3.0 שניות (ה-GT-R ניסמו עושה זאת ב-2.7). ניסאן לא מפרסמת בשלב זה מפרט טכני ונתוני ביצועים מלאים.

ה-R, שנחשפה בפסטיבל המהירות של גודווד בבריטניה, מוגדרת בינתיים כמכונית תצוגה. עם זאת קיים סיכוי גבוה מאוד שניסאן תייצר אותה במהדורה מוגבלת. את ה-R הקודמת ייצרה ניסאן ב-21 יחידות בלבד. מחברת קרסו נמסר כי נכון לעתה אין תוכניות לשיווק הדגם בישראל. ה-R היוצאת לא הוצעה אצלנו, והסיכוי לראות את מחליפתה אינו גדול - למרות שה-GT-R דווקא משווקת אצלנו.
בגרסה החדשה, יש כעת מערכת קירור מנוע משודרגת, פגושים מסיבי פחמן, גלגלים חדשים ושינויי עיצוב שאמורים לבטא את הקשר בינו לבין הג'וק המחודש, ששיווק החל בישראל השנה. בכלל זה יש כעת פגוש קדמי זוויתי וגדול יותר ותאורת יום שונה.
