מרצדס מוסיפה כוח לגרסאות ה-45 AMG
דגמי ה-CLA ו-GLA הספורטיביים יזכו לתוספת כוח ותיבה משודרגת - כך הודיעה מרצדס בעקבות עדכון דומה שעברה ה-A 45 AMG
מרצדס משדרגת את גרסאות ה-AMG הספורטיביות. היצרנית תציע תוספת כוח ותיבת הילוכים משודרגת לדגמי ה-CLA ו-GLA הקומפקטיים בגרסת ה-45 AMG. מדובר בשינוי דומה לזה שבוצע במתיחת הפנים של ה-A-קלאס.
הדגמים המחודשים ימשיכו להציע מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, אך עם הספק שצמח ב-21 כ"ס ל-381 ומומנט גבוה ב-2.5 קג"מ (כעת 48.4). דגם ה-CLA 45 AMG יאיץ כעת מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות, לעומת 4.6 עד כה. רכב הפנאי הקומפקטי GLA יזדקק ל-0.2 שניות נוספות (4.4 לעומת 4.8 כיום). תצרוכת הדלק נותרה ללא שינוי, ותעמוד על 14.5 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה בדגם ה-CLA ו-13.3 ק"מ ב-GLA.
מרצדס עדכנה גם את תיבת השבעה הילוכים הרובוטית כפולת המצמד. התיבה תציע כעת יחסי העברה קצרים יותר בהילוכים 3 עד 7, כמו גם תוכנה מעודכנת שתתרום להעברת הילוכים משופרת. בנוסף יהיו יותר אפשרויות התאמה לתפקוד התיבה - עם מצבי "נוחות", "ספורט", "ספורט+", "אינדיבידואל" ו"מירוץ". זה האחרון יהיה זמין למי שיזמין מתלי ספורט אדפטיביים (עם שני מצבי כיול).
ברשימת התוספות יוצע גם דיפרנציאל קדמי ננעל מכנית, לשיפור היכולת הדינמית וצמצום לוחמת ההגה, האופיינית למכוניות הנעה קדמית חזקות. ה-CLA , A ו-GLA בגרסת AMG 45 מציעות אמנם הנעה כפולה, אך מעבירות עד 100% מהכוח לפנים. במצבים מסוימים מערכת ההנעה הכפולה יכולה להעביר עד 50% מהכוח לסרן האחורי.