שתף קטע נבחר
 

רנו טראפיק בישראל: החל מ-180 אלף שקל

חברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, משיקה את הטראפיק החדשה בגרסאות מטען ובמחיר של החל מ-180 אלף שקל

החל שיווק רנו טראפיק החדשה בישראל. המסחרית, שהוצגה לראשונה במרס 2014 ומתחרה בפיאט דוקאטו, מגיעה לישראל בגרסאות מטען (בלי חלונות צד אחוריים) בשני אורכים. מחירה עומד על החל מ-180 אלף שקל לגרסה הרגילה.

 


 

שתי הגרסאות מצוידות במנוע 1.6 ליטר טורבו-דיזל, עם ארבעה צילינדרים, הספק מרבי של 116 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ ב-1,500 סל"ד. בסיוע תיבת שישה הילוכים ידנית, הטראפיק מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.4 שניות ולמהירות מרבית של 168 קמ"ש. תצרוכת הדלק של המסחרית עומדת על 15.4 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

 

המסחרית החדשה מציעה בסיס גלגלים אורך כולל של 500 ס"מ ובסיס גלגלים של 310 ס"מ בגרסה הרגילה, 540 ו-340 ס"מ בהתאמה בגרסה הארוכה. אורך שטח ההעמסה גדול בהתאמה ב-40 ס"מ - 254 בגרסה הרגילה מול 294 בארוכה.

 

פס ייצור הטראפיק בסנדוויל, צרפת: 

 

לשתי הגרסאות אותו רוחב (197 ס"מ) וגובה (196 ס"מ). הן גם מציעות את אותו רוחב העמסה בין גלגלים (127 ס"מ) ורוחב מרבי (166 ס"מ). הגרסה הארוכה יכולה לשאת עם זאת משקל מעט גבוה יותר - 1,198 ק"ג לעומת כושר העמסה של 1,160 ק"ג בדגם הקצר. המשקל העצמי עומד על 1,740 ק"ג מול 1,792 בדגם הארוך. בהתאם שתי הגרסאות ניתנות לנהיגה על-ידי נהג בעל רישיון רכב פרטי (דרגה B).

 


 

יבואנית המותג, חברת קרסו, תציע את הטראפיק ברמת אבזור אחת. זו כוללת שתי כריות אוויר בלבד (אבזור נמוך מכפי שנבחן ב-Euro NCAP), בקרת יציבות, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מערכת לסיוע בזינוק בעלייה, חלונות חשמל ומראות צד חשמליות, מערכת שמע מקורית עם חיבורי AUX ,USB ובלוטות' ושליטה מההגה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים