פורשה חדשה, עם ארבעה צילינדרים בלבד
פורשה 718 בוקסטר מחליפה את מכונית הספורט ונפרדת ממנוע השישה צילינדרים לטובת טורבו וארבעה צילינדרים. השיווק צפוי להתחיל בישראל השנה
פורשה בוקסטר, כבר לא עם שישה צילינדרים. יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית חשפה את מתיחת הפנים של מכונית הספורט הקטנה, שתכונה מעתה 718 בוקסטר. גרסת הקופה שתעבור מתיחה דומה בקרוב, תכונה 718 קאיימן.
על-פי פורשה, מדובר במתיחת פנים משמעותית שבמהלכה שודרגו חלקים רבים במכונית, אם כי מהתמונות לפחות נראה שהעיצוב לא השתנה דרמטית. ה-718 ממשיכה להציע שני מושבים וגג בד מתקפל חשמלית.
החידוש המשמעותי באמת נמצא במרכז המרכב, בתא המנוע. יחידת הבוקסר שישה צילינדרים הוותיקה הלכה לעולמה, ובמקומה מגיעים מנועי 2.0 ו-2.5 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים, לראשונה בתולדות הבוקסטר, אף הם בתצורת בוקסר. ה-718, שמכונה על שם מכונית מירוץ היסטורית של פורשה שצוידה במנוע ארבעה צילינדרים, תוצע בגרסאות בוקסטר ובוקסטר S.
לראשונה מנוע בנפח 2.0 ליטר, 300 כ"ס (35+ מהדגם היוצא) ו-38.7 קג"מ (10.2+). היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.7 שניות בסיוע תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, PDK בשפת פורשה, מהיר ב-0.8 שניות מהבוקסטר הקודמת. המהירות המרבית עומדת על 275 קמ"ש, ותצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה על 14.5 ק"מ לליטר - לעומת 12.6 בעבר, שיפור של למעלה מ-10%.
גרסת ה-S מציעה מנוע 2.5 ליטר עם 350 כ"ס (35+), 42.8 קג"מ (6+) ותאוצה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות עם תיבת PDK, שיפור של 0.6 שניות. המהירות המרבית כאן עומדת על 285 קמ"ש, ותצרוכת הדלק שופרה מ-12.2 ק"מ לליטר ל-13.7 בממוצע בתנאי מעבדה.
הבדל נוסף בין הגרסאות יהיה שאת הבוקסטר S ניתן יהיה להזמין לראשונה עם מתלים אדפטיביים, שכוללים גם הנמכה של 20 מ"מ. כל גרסאות ה-718 נהנות מכיול מתלים חדש ובלמים משודרגים, כך פורשה.
בשלב זה לא ברור מתי יחל שיווק הבוקסטר המחודשת בישראל, אך ניתן להעריך שזה יקרה עוד במהלך 2016, לאחר שזיכיון הייבוא יעבור מחברת מכשירי תנועה ליבואנית החדשה. בגרמניה, השיווק יחל בסוף אפריל במחיר של החל פחות מ-54 אלף יורו, או כ-232 אלף שקל כולל מסים מקומיים. גרסת ה-S תעלה החל מ-66 אלף יורו - כ-285 אלף שקל. בישראל מחיר הבוקסטר מתחיל כיום מ-540 אלף שקל לגרסת הבסיס הידנית.