דאצ'יה לוגאן בישראל – החל מ-75 אלף שקל
דאצ'יה לוגאן מושק בישראל בגרסאות סדאן וסטיישן וינסה להוות אלטרנטיבה אטרקטיבית למשפחתיות הקומפקטיות עם תג מחיר של 75 אלף שקל. הוא יוצע עם מנועי טורבו בנזין ודיזל מודרניים, רשימת אבזור מכובדת אך רק עם 3 כוכבים במבחני ריסוק
קרסו, יבואנית דאצ'יה לישראל משיקה את הלוגאן, משפחתית קומפקטית בתצורת סדאן וסטיישן המכונה MCV
עם תג מחיר התחלתי של 75 אלף שקל. הלוגאן הוצג כבר לפני שלוש שנים בתערוכת פריז, אך רק כעת קיבל תיבה רובוטית, הפופולארית מתיבה ידנית בשוק המקומי. הוא חולק פלטפורמה עם הסנדרו שהושק בתחילת השנה,
אך בעל בסיס גלגלים גדול יותר (263.4 ס"מ) הממקם אותו מול דגמים בסיסיים וקומפקטיים כמו פיאט טיפו ופיז'ו 301. תא המטען גדול ממרבית המשפחתיות עם 510 ליטר בסדאן ו-573 ב-MCV.
הוא יוצע עם מנוע TCe טורבו בנזין בתצורת 3 צילינדרים ובנפח 0.9 ליטר המפיק 90 כ"ס ו-14.3 קג"מ בשידוך לתיבה ידנית או רובוטית חד מצמדית (תוספת של 5,000 שקלים לסאדן, ה-MCV יוצע רק עם תיבה רובוטית) עם 5 יחסים בשני המקרים. יחידת הכוח מאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות וצריכת דלק רשמית של 20 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת.
בנוסף יוצע מנוע dCi טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר המפיק 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ בשידוך לתיבה ידנית עם 5 יחסים או רובוטית עם 6 (בסטיישן בלבד). התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.9 שניות (12.1 ברובוטי) וצריכת דלק רשמית של 27 ק"מ לליטר. הדיזל יוצע במחיר של 85 אלף שקל לסדאן ידני עד 90 אלף שקל לסטיישן רובוטי.
רשימת האבזור בכל הגרסאות כוללת מסך מגע מקורי בגודל "7 עם מערכת ניווט והפעלה בעברית, שליטה מההגה, בלוטות' ו-USB, בקרת שיוט וחיישני נסיעה לאחור. בסעיף הבטיחות ראוי להזכיר שיש רק 4 כריות אוויר וציון של 3 כוכבים בלבד במבחני הריסוק של יורו NCAP.
דאצ'יה לוגאן