שתף קטע נבחר

קצת באיחור: LG מכריזה על התקלה ב-G4

אולי בעקבות המשבר שחווה חברת סמסונג עם הנוט 7 שלה, חברת LG מבקשת מבעלי מכשיר ה-G4 לבדוק האם המכשיר שלהם זקוק לתיקון

קצת יותר משנה לאחר שהושק בישראל וכעשרה חודשים לאחר שהחלו להתגלות בו בעיות, זוכה ה-G4 של חברת LG להתייחסות בכל מה שנוגע לבעיית האתחול שתוקפת את אחת מהסדרות המוקדמות של המכשיר. חברת LG פרסמה בעיתונים המובילים בישראל הודעה המבקשת מציבור רוכשי ה-G4 לבדוק האם המכשיר שלהם זקוק לתיקון. לא מדובר בהודעת ריקול, שכן בשום מצב לא מדובר בתקלה שמסכנת בצורה כלשהי את המשתמש.

 

ההודעה בעיתונים (צילום: גיא לוי)
ההודעה בעיתונים(צילום: גיא לוי)

 

הבעיה במכשיר ה-G4 התגלתה זמן לא רב לאחר השקתו של המכשיר בישראל ומאות רבות של משתמשים חוו את הבעיה שבאה לידי ביטוי בלולאת אתחול אינסופית של מערכת ההפעלה ללא יכולת להתגבר עליה מלבד כיבוי מוחלט של המכשיר. הבעיה התבררה בדיעבד כקשורה לרכיב בלוח האם שעם הזמן מתחיל להתרופף ובסופו של דבר נוצר בו נתק שגורם לתופעה. חשוב לציין שחברת LG בישראל לקחה אחריות, גם אם לא בצורה פומבית, על התקלה ותיקנה לכל דורש את המכשיר ללא עלות כשבמקרים מסויימים אף החליפה אותו, אולם טענות הרוכשים היו בעיקר קשורות לעובדה שמכיוון שהם לא היו מודעים לתקלה, הם לא טרחו לגבות את המידע שהיה להם על המכשיר ולחלקם הגדול הוא אכן אבד.

 

LG G4 ()
LG G4

 

ייתכן שעיתוי ההודעה קשור למשבר החמור שחווה חברת סמסונג בכל הקשור למכשיר הנוט 7 המתלקח, אשר בעקבותיו ביצעה סמסונג תהליך של ריקול, אשר החזיר אל החברה קרוב ל-3 מיליון מכשירים אשר נמכרו ברחבי העולם בטרם התגלתה הבעיה. כעת גם המכשירים החדשים של החברה חווים תקלות דומות ועושה רושם שהמשבר של סמסונג עדיין רחוק מלהיות גמור. את הדף באתר בו תוכלו לבדוק את מכשירכם תוכלו למצוא בלינק הבא

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים