לקוחות מתלוננים: המצלמה נשברת בגלקסי S7
כאילו לא הספיקו הצרות לחברת סמסונג עם סאגת הנוט 7, עכשיו מתחילות להיערם תלונות על כך שכיסוי עדשת המצלמה בגלאקסי S7 מתנפץ בעצמו. לפחות מקרה אחד קרה בארץ
כאילו לא הספיקו לחברת סמסונג הצרות שנחתו עליה בעקבות פרשת הגלאקסי נוט 7 המתפוצץ, עכשיו מאיימת צרה חדשה, ככל הנראה קטנה יותר, להעיק על ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית. הפעם זה קשור למצלמה בגלאקסי S7, דווקא המכשיר היותר מוצלח של החברה.
דיווחים שהגיעו ממספר משתמשים בעולם וגם בישראל, מספרים על כך שכיסוי עדשת המצלמה נשבר ללא סיבה נראית לעין בזמן שהמכשיר עצמו היה בכיס או בתיק.
זה החל בדיווח של משתמש בודד, שון, אשר לפני כמה ימים שהעלה באחד מפורומי התמיכה של חברת סמסונג הודעה על כך שכיסוי עדשת המצלמה במכשיר הגלאקסי S7 שלו נשבר, והוא הדגיש שהמכשיר לא קיבל שום מכה או נפל על מנת שזה יקרה. הוא תיאר את השבר כ"מעגלי עם נקודה באמצע כאילו מישהו ירה בעדשה עם קליע מיניאטורי".
בחברת סמסונג הגיבו לפנייתו בהטלת האשמה עליו וכמובן שהם סירבו להחליף לו את היחידה או לצורך העניין את עדשת המצלמה, למרות שהמכשיר עצמו עדיין נמצא עמוק בתוך תקופת האחריות יצרן שלו. לאחר מכן, החליט שון לחפש ברשת סימנים לתקלה דומה אצל משתמשים אחרים ולהפתעתו גילה מספר מקרים לא מבוטל של מכשירים מאותו דגם שאירעה להם תופעה זהה, כלומר שבירת עדשת המצלמה ללא סיבה נראית לעין.
התגובה הרשמית של סמסונג העולמית הגיעה זמן קצר לאחר מכן: "למרות שדברים שלא קרו בעבר בהחלט יכולים להתרחש, אנחנו מאמינים שמדובר במקרה בודד ואנחנו לא רוצים להפיל את האשמה על אף אחד כרגע" כתב נציג רשמי של החברה אשר המליץ באותה תגובה לגשת עם המכשיר לאחת מנקודות השירות על מנת שיבדקו את התקלה באופן נקודתי.
למערכת ynet הגיעה תלונה של עידן מאזור המרכז שתיאר מקרה זהה שקרה גם לו: "הגלאקסי S7 החדש שלי היה בכיס, כמו שאני נושא אותו תמיד. לא היה בכיס שום דבר נוסף ולא קיבלתי שום מכה באיזור או חלילה נפלתי... ברגע שהוצאתי את המכשיר מהכיס, לפתע ראיתי שעדשת המצלמה שבורה לגמרי. זה בהחלט לא נעים לראות מכשיר חדש ויוקרתי כזה עם עדשת מצלמה שבורה, מה גם שאני לא יכול לצלם תמונות כראוי כרגע".