איך החבילה שלכם תגיע הכי מהר לחו"ל
מפעילים אתר מקוון? סגן סמנכ"ל תפעול לסחר חוץ וקשרים בינלאומיים בדואר ישראל מפרט בראיון לאולפן ynet על הדרכים שבהן החבילה שלכם תגיע ליעד בחו"ל במהירות ובאחריות
בשיתוף דואר ישראל
לא מעט ישראלים פתחו בשנים האחרונות חנויות קטנות באינטרנט והם מוכרים מוצרים דרך אתר באינטרנט. בדיוק לתחום הזה, המסחר האלקטרוני, נכנס דואר ישראל שמסייע לאותם עסקים קטנים במשלוח המוצרים בארץ ובחו"ל.
יעקב גזית, סגן סמנכ"ל תפעול לסחר חוץ וקשרים בינלאומיים, פירט בראיון באולפן ynet מהם שירותים השילוח לחו"ל של מוצרים הנמכרים ברשת: "יש לדואר ישראל מגוון ערוצי שילוח, שבאמת אמורים להתאים לכל סוחר על פי ערך המוצר, על פי המהירות שבה הוא רוצה שהמוצר שלו יגיע. אנחנו מדברים מהשירותים המסורתיים כמו הדואר הרגיל והדואר הרשום - ומוצרים מתקדמים יותר שפותחו לעידן הזה".
אחד השירותים המתקדמים הוא EMS - דואר בינלאומי מהיר. גזית: "זה שירות מהיר שבאמצעותו אנחנו מאפשרים לסוחרים לשלוח לכמעט 200 יעדים ברחבי העולם. זמן ההגעה לארצות-הברית או מערב אירופה הוא שלושה ימי עסקים. ליעדים יותר רחוקים ויותר קשים הוא טיפה יותר ארוך. אנחנו אוספים את המוצר מדלת היצואן הישראלי ומביאים אותו לבית הלקוח בארץ היעד עם מעקב מלא על הפריט. זה המוצר המרכזי שנותן מענה ליצואנים קטנים ובינוניים".
גזית הזכיר גם את EMS ECO POST: "זה מוצר שמיועד לפריטים עד 2 קילו. אנחנו יודעים שמרבית הסחר המקוון הוא בפריטים קטנים יחסית וזה בעצם מוצר שבאמצעותו אנחנו יודעים להביא פריטי סחר מקוון בין 5-7 ימים למערב אירופה ולארצות-הברית. אנחנו יודעים להביא את החבילה לכל מקום בעולם".
המוצר החדש ביותר הוא EMS פלטינום. גזית: "זה המוצר הכי החדש, שנותן זמן הגעה מהיר עם טיפול מכסי גם בארץ היעד. הוא מכניס את דואר ישראל לעולם העסק לעסק".
לגזית יש בשורה לסוחרים הקטנים: "אנחנו יודעים להגיע עד לבית היצואן ולהביא את החבילה עד לנתב"ג ומשם בדרך המהירה ביותר ללקוח".
בשיתוף דואר ישראל