תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית: דלת לעולם המדיה
הצרכן של היום מתוחכם מבעבר, ואנשי הפרסום נדרשים להיות מתוחכמים לא פחות. מה תלמדו בתואר בפרסום ותקשורת שיווקית?
*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמאיים המציגים
עד לא מזמן, הפעולה הכי משמעותית בעבודת הפרסום והשיווק היתה ניסוח מודעה לעיתון. כיום שולטים האמצעים החדשים של תקשורת ההמונים - והפרסום והשיווק זורמים עם זה, ביוטיוב, ברשתות החברתיות וברשת בכלל.
ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו: "הסטודנטים מקבלים אצלנו כלים פרקטיים ואקדמיים מעמיקים. היום, הצרכן הוא זה שבאמת שולט במדיה, ובעידן הרשתות החברתיות אתה צריך להיות מאוד מאוד מתוחכם בדרך שבה אתה מגיע ללקוחות שלך".
פורסם לראשונה 14/07/2017 01:34
הקריה האקדמית אונו
צילום: Shutterstock
מומלצים