שתף קטע נבחר
 

תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית: דלת לעולם המדיה

הצרכן של היום מתוחכם מבעבר, ואנשי הפרסום נדרשים להיות מתוחכמים לא פחות. מה תלמדו בתואר בפרסום ותקשורת שיווקית?

*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם המוסדות האקדמאיים המציגים

 

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

 

עד לא מזמן, הפעולה הכי משמעותית בעבודת הפרסום והשיווק היתה ניסוח מודעה לעיתון. כיום שולטים האמצעים החדשים של תקשורת ההמונים - והפרסום והשיווק זורמים עם זה, ביוטיוב, ברשתות החברתיות וברשת בכלל.

 

ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו: "הסטודנטים מקבלים אצלנו כלים פרקטיים ואקדמיים מעמיקים. היום, הצרכן הוא זה שבאמת שולט במדיה, ובעידן הרשתות החברתיות אתה צריך להיות מאוד מאוד מתוחכם בדרך שבה אתה מגיע ללקוחות שלך".

 

 


 


פורסם לראשונה 14/07/2017 01:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הקריה האקדמית אונו
הקריה האקדמית אונו
צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
מומלצים