לקראת פרנקפורט: מרצדס מעדכנת S קופה וקבריולה
יצרנית מכוניות היוקרה תציג בתערוכת הבית הקרובה את שני הדגמים המרהיבים לאחר מתיחת פנים. אצלנו ברבעון הראשון של השנה הבאה
עדכון המראה צנוע יחסית - כפי שהתבטא גם במתיחת הפנים ל-S סדאן - ומסתכם ביחידות תאורת לד מעט שונות ופתחי אוורור גדולים בפגוש הקדמי. גרסאות AMG זוכות לסבכת "פאן-אמריקנה" אגרסיבית מלפנים, בדומה ל-AMG GT. גם השינויים בתא הנוסעים וסביבת הנהג קטנים יחסית, וכוללים את גלגל ההגה החדש של ה-S עם סוללת מתגים לתפעול מערכות שונות, כולל בקרת השיוט במקום הידית המסורתית בצדו השמאלי. צמד המסכים המוכר בגודל "12.3, המשמשים כלוח מחוונים ומסך מידע-תצוגה נשלט על-ידי חוגה, מציגים רזולוציה גבוהה יותר עם צימוד ל-Apple CarPlay.
בדומה ל-S קלאס סדאן, שבעה מצבים קבועים מראש מתאימים את שלל מערכות הרכב להעדפות הנהג, כמו מיזוג, ריחות, עיסוי במושבים, מערכת שמע ותאורת אווירה (64 גוונים שונים), כמו-גם מפת ניהול המנוע, מהירות פעולת תיבת ההילוכים ונקודות החלפה, כמו-גם מערכת המיתלים.
יכולת הנהיגה האוטונומית תעשה שימוש בנתוני מערכת הניווט, ובכך תתאים המכונית את מהירותה בהתאם לתנאי דרך אפילו אם הם מחוץ לטווח הראייה (פניות, כיכרות, צמתים, מהירות משתנה באזור מיושב או עבודות בכביש, כמו-גם מצב התנועה לפנים, אך היא לא תוצע בישראל. היא כן תציע מעבר נתיב באמצעות איתות.
היצע המנועים של גרסת S450 הבסיסית (V6 טורבו בנפח 3.0 ליטר עם 367 כ"ס) ושל גרסת S65 AMG הבכירה (V12 טווין-טורבו בנפח 6.0 ליטר עם 630 כ"ס) נותר ללא שינוי, אך אלה בכל מקרה לא צפויים לעשות עליה. הגרסאות שכן יגיעו לישראל הן ה-S560 המצויידת במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר כפול מגדשי טורבו המפיק 469 כ"ס, 14 כ"ס יותר מה-4.7 ליטר ב-S500 היוצאת. ה-S63 מצוידת באותו מנוע, אך בהספק גבוה שעומד על 612 כ"ס, 27 כ"ס יותר מה-5.5 ליטר ב-S63 היוצא.
שני המנועים משודכים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (MCT עם מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט ב-AMG) והנעה כפולה קבועה המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות ב-S560 ו-3.5 שניות ב-S63 (קיצוץ של 0.4 שניות) בדרך למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש בשני המקרים. מערכת לניתוק אספקת הדלק ל-4 מזרקים בעומס נמוך מסייעת להפחתת צריכת הדלק בין 7 ל-10 אחוזים.