שתף קטע נבחר
 

אודי RS4 חדשה - בישראל באמצע 2018

אודי חושפת סטיישן ספורטיבית מעודכנת, עם תא מטען שימושי וביצועים מעולם מכוניות העל. תנחת בישראל באמצע השנה הבאה

אודי חושפת בתערוכת פרנקפורט RS4 חדשה, דור רביעי לאחת ממכוניות הסטיישן המהירות בעולם. מצ'מפיון היבואנית נמסר כי היא תנחת בישראל באמצע 2018.

 

אודי RS4    (קרדיט: אודי)

אודי RS4    (קרדיט: אודי)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

בגרסה הנוכחית נוטשת אודי את מנוע ה-V8 של ה-RS4 הקודמת, ומעדיפה על פניו V6 בנפח 2.9 שבסיוע צמד מגדשי טורבו שומר על תפוקה זהה של 450 כ"ס. עיקר השיפור הוא בזמינות הכוח עם 61.2 קג"מ ב-1,900 סל"ד, שיפור אדיר של 17.3 קג"מ לעומת המנוע הוותיק יותר שהצליח לספק את המיטב רק ב-4,000 סל"ד. בנוסף וכצפוי, צריכת הדלק ופליטת המזהמים נמוכות ב-17%, כך אודי. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (שבעה הילוכים כפולת-מצמד בעבר) והנעה כפולה-קבועה.

 

 

ה-RS4 מתבססת על פלטפורמת MLB של ה-A4 הנוכחית, אשר מסייעת לה לחסוך כ-80 ק"ג ממשקלה. הפחתת המשקל ותוספת הכוח מאפשרות זינוק ל-100 קמ"ש תוך 4.1 שניות, קיצוץ של 0.6 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית או 280 קמ"ש לאחר הסרתה.


 

שינויים נוספים: מיתלים קשיחים מנמיכים את המרכב ב-0.7 ס"מ, יש בתי גלגלים מודגשים ורחבים ב-3 ס"מ לעומת גרסה הסטיישן הרגילה, על-מנת להכיל צמיגים רחבים ודביקים (275/30R20). יש גם כונסי ומסיטי אוויר מלפנים ומאחור וצמד מפלטים אובליים - סימן ההיכר של משפחת RS. כאופציה יוצעו בלמי קרבון ודיפרנציאל אחורי אלקטרוני עם הכוונת מומנט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים