שתף קטע נבחר
 

הנוסע המתמיד של אל על: עכשיו גם בביטוח

מועדון הנוסע המתמיד של אל על משתדרג וצפוי להשיק בימים הקרובים שירות חדש בשיתוף חברת הביטוח הפניקס, במסגרתו, יוכלו חברי המועדון לרכוש ביטוח נסיעות מקיף לחו"ל באמצעות הנקודות שצברו

כרטיסי טיסה, שדרוג מושב במטוס, דיוטי פרי ועכשיו גם ביטוח: מועדון הנוסע המתמיד של אל על צפוי להשיק בימים הקרובים סוכנות ביטוח חדשה בשיתוף עם חברת הביטוח הפניקס. מדובר בכניסה של המועדון, המנוהל על ידי ליאור טנר, לפעילות חדשה במסגרת הרחבת השירותים שהוא מציע לחבריו.

 

צילום: יוסי זליגר ()
צילום: יוסי זליגר

 

לדברי טנר, במועדון חברים היום כ־1.85 מיליון לקוחות, מתוכם כמיליון בישראל ו־850 אלף מהתפוצות. במהלך השנים האחרונות ביצע המועדון מספר מהלכי כניסה לתחומים נוספים, כאשר אחד המהלכים המשמעותיים שהוביל טנר הוא השקת כרטיס האשראי FlyCard, ממנו הונפקו כ־250 אלף כרטיסים.

 

במסגרת המהלך הנוכחי תציע הסוכנות החדשה, שתוחזק בשיעורים כמעט שווים על ידי אל על ועל ידי הפניקס, ביטוחי נסיעות לחו"ל לחברי המועדון למימוש באמצעות נקודות. הרוכשים יקבלו את הפוליסה הרחבה ביותר שמציעה הפניקס ותינתן הנחה מובנית בתוך הביטוחים. הבונוס למחזיקי הכרטיס יהיה באפשרות לממש את הנקודות לשם רכישת הביטוח.

 

כמו כן מתכוונים בסוכנות הביטוח החדשה לשווק פוליסות של ביטוחי רכב ודירה שיתבססו על הפלטפורמה הדיגיטלית של סוכנות הביטוח אורן מזרח, שגם היא בבעלות הפניקס. מדובר בפלטפורמה להשוואת הצעות ביטוח ממספר חברות (לא כולל חברות הביטוח הישיר), כך שמוצע ללקוח לקבל את הצעת הביטוח הזולה ביותר והמתאימה למאפייניו, שלא בהכרח תגיע מהפניקס עצמה.

 

חברי המועדון שירכשו את הביטוח דרך אתר האינטרנט הייעודי יזכו לקבל נקודות על בסיס הרכישה שביצעו, כך שלקוחות בדרגים הנמוכים יותר של המועדון יקבלו נקודה על כל 250 שקל, ולקוחות פרימיום (גולד ומעלה) יקבלו נקודה על כל 190 שקל. לקוחות שמשלמים ב־FlyCard אף יקבלו כפל צבירה של נקודות.

 

טנר ולוזון מבטיחים כי הסוכנות החדשה, שתעבוד במתכונת דיגיטלית, תיתן מענה מועדף ללקוחות הפונים והיא צפויה לבחון הכנסתם של מוצרים נוספים בעתיד.

 

הכתבה פורסמה במוסף "ממון" ב"ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים