פורשה 718 קאיימן ובוקסטר - מעכשיו גם ב-GTS
יצרנית מכוניות הספורט מרחיבה גם את משפחת ה-718 עם גרסאות GTS חזקות ומאובזרות יותר. שיווק באירופה וישראל: תחילת 2018
פורשה 718 קאיימן ובוקסטר, מעתה גם בגרסת GTS ספורטיבית ומאובזרת. יצרנית מכוניות הספורט מוסיפה למשפחת דגמי ה-718 - ששווקו בעבר תחת השם "בוקסטר" פתוחה ו"קאיימן" סגורה - גרסת GTS ספורטיבית. כפי שהציעו הדגמים הקודמים לפני החלפת השם, ובדיוק כפי שעשתה זאת עם ה-911 בה נהגנו לאחרונה. מיבואנית פורשה לישראל, חברת אורכיד, נמסר כי מחיר ה-718 קאיימן GTS עם תיבה ידנית יעמוד על 652 אלף שקלים, ומחירה של הבוקסטר על 678 אלף. תוספת עבור תיבת PDK אוטומטית תעמוד על 31 אלף שקלים בשני המקרים.
מבחן מצולם - פורשה 911 GTS על כבישי ישראל
כמו אצל האחות הבכירה והיקרה משמעותית, גם במשפחת 718 הצעירה יחסית יש שדרוג כוח קל במנועי ה-2.5 ליטר בוקסר-ארבעה צילינדרים המוגדשים. ה-718 GTS בשתי גרסאותיה תספק 365 כ"ס ו-43 קג"מ, 15 יותר מגרסאות ה-S ו-35 כ"ס יותר מה-GTS הקודמות והלא-מוגדשות. בשני המקרים ניתן יהיה לצייד את המכונית בתיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים ב-PDK הדו-מצמדית. עם זו האחרונה מזנקת ה-718 GTS ל-100 קמ"ש תוך 4.1 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 290 קמ"ש.
גם ב-718 תצייד פורשה את ה-GTS בתוספות המקובלות, דוגמת חבילת ספורט-כרונו, הכוונת מומנט עם דיפרנציאל ננעל מכאנית וניהול מערך מתלים אקטיבי בעוד המרכב מונמך ב-10 מ"מ. ואפרופו מראה, פורשה משחירה פריטים שונים ב-GTS, החל מיחידות תאורה ועד חישוקי "20, דרך פתחי מפלט ממורכזים מאחור ועוד. בתא הנוסעים יש שימוש נרחב באלקנטרה לחלקי שונים כולל מושבי הספורט.
לדברי היבואנית, במהלך כל 2016 מסרה יבואנית פורשה 11 מכוניות מדגמי 718 קאיימן ובוקסטר, בעוד השנה נמסרו כבר 32 מכוניות מדגמים אלה.