גוגל נגד אפל: מי הזיז את הגבינה באימוג'י?
גולש חד עין שם לב שבאימוג'י של גוגל בחרו לשים את הגבינה מתחת לקציצת הבשר. מנכ"ל גוגל התייחס לציוץ וכתב: "אני אעזוב את כל מה שאנחנו עושים ואתייחס לעניין הזה - אם אנשים יצליחו להסכים מהי הדרך הנכונה לעשות את זה"
אחרי סערה ענקית בימים האחרונים ברשת בנוגע למיקומה הקריטי של פרוסת גבינה על צ'יזבורגר, בעקבות הגילוי שחברות הענק גוגל ואפל מייצגות אסכולות שונות לגמרי בנושא, מנכ"ל גוגל ניסה להרגיע את אומת אינטרנט - ואמר שהחברה "תתייחס לבעיה".
הסיפור הזה בעצם מתחיל עם ציוץ ביום שבת האחרון של גולש עם עיני נץ, שהבחין בהבדל בין אימוג'י הצ'יזבורגר של אפל ושל גוגל; בעוד באפל, כמקובל לרוב, הציבו את פרוסת הגבינה מעל הקציצה, בגוגל בחרו לשים אותה דווקא מתחת. באופן טבעי הציוץ נהיה ויראלי ויצר מלחמת ציוצים בין תומכי המחנות השונים.
"אני חושב שאנחנו צריכים לקיים דיון לגבי האופן שבו באימוג'י ההמבורגר של גוגל יש גבינה מתחת להמבורגר, בעוד אצל אפל היא מעל", כתב בטוויטר Thomas Baekdal. הציוץ שתוך שעות גייס עשרות אלפי לייקים והתגובות צדו גם את עינו של מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי.
Will drop everything else we are doing and address on Monday:) if folks can agree on the correct way to do this! https://t.co/dXRuZnX1Ag
— Sundar Pichai (@sundarpichai) October 29, 2017
"אני אעזוב את כל מה שאנחנו עושים ואתייחס לעניין הזה אם אנשים יצליחו להסכים מהי הדרך הנכונה לעשות את זה!", צייץ פיצ'אי בתגובה לציוץ המקורי. בעוד עדיין לא לגמרי ברור אם גוגל באמת תשנה את סדר הרכיבים באימוג'י של ההמבורגר, אלפים הגיבו לציוץ של מנכ"ל גוגל עם דעותיהם הנחרצות בעניין.
"מן הסתם, הגבינה חייבת להיות מעל הבשר", הכריז אחד הגולשים. אחר חיזק את דבריו: "זה ברור שאתה שם את הגבינה מעל ההמבורגר בזמן הבישול, אחרת הגבינה לא נמסה". יש לציין שזו הדעה הרווחת בקרב המצייצים.
אבל יש גם מי שהביא דעה אחרת לגמרי שקשה להתווכח איתה: "שניהם טועים. הגבינה של גוגל לא נכונה, והחסה של אפל לא נכונה. הסדר הנכון, מלמטה למעלה, הוא המבורגר-גבינה-תוספות".
חשוב לציין שמלבד אפל, גם בציורי ההמבורגר של פייסבוק ושל סמסונג הגבינה נמצאת מעל הקציצה. גוגל, כך נראה, היא ענקית הטכנולוגיה היחידה שמציבה את הגבינה מתחת להמבורגר.