מסעותיה של פרארי בארץ הקודש
בשנת 1947 יצאה משערי מפעל פרארי באיטליה מכונית ראשונה בייצור סדרתי. 70 שנה אחרי חוגג מותג מכוניות הספורט האיטלקי והאקזוטי יום הולדת גם בישראל. הצטרפנו למסע אלוהי בן יומיים לאורכה ורוחבה של המדינה. היה מאלף
פרארי כובשת את ישראל - צפו בווידאו:
בעולם שבו גדל מספר המיליארדרים כמעט מדי יום, לא מפתיע שקטגוריית מכוניות-העל הסופר-אקסטרה-יקרות נמצא בפריחה. למבורגיני, מקלארן, בוגאטי, אסטון מרטין וגם יצרניות קטנות בהרבה, כולן חוות פריחה אדירה. ועדיין, גם כשנדמה שכל מדינה - ונידחת או חסרת תעשייה וקהל יעד ככל שתהיה - מצליחה לייצא לפחות יצרנית-על אחת, יש אחת שממשיכה לשמור על מעמד מיוחד, אייקוני, כזה שמציב אותה בכל זאת מעל כולן - פרארי.
רב הכותל על תקרית הפרארי: "עשינו טעות איומה. נפיק לקחים"
כי לא משנה היכן נולדתם, מה תחומי העניין שלכם, בני כמה אתם ועד כמה מכוניות ספורט מדברות אליכם. אם תתבקשו לציין שם של מכונית ספורט אחת, ב-90% מהמקרים תהיה זו פרארי. אגב, אם תתבקשו לציין באיזה צבע תהיה הפרארי, סביר להניח שתבחרו באדום.
איך זה החל? ב-1947 יצאה משערי המפעל האיטלקי במראנלו מכונית ראשונה בייצור סדרתי בשם 125S. אחרי 69 שנות ייצור שחרר אשתקד אותו מפעל יותר מ-8,000 מכוניות מדגמים שונים, תוך צמיחה נאה לעומת השנה הקודמת ושיפור ניכר בתזרים המזומנים הטוב ממילא. בדרך ל-10,000 מכוניות בשנה - היעד אותו הציב לעצמו המותג.
כעת חוגגת היצרנית יום הולדת באינספור אירועים מסביב לעולם, כולל בישראל. הצטרפנו לכמה עשרות בעלי פרארי מקומיים למסע סופר-מתוקשר (ולא נקי משערוריות כפי שהסתבר) בן יומיים לאורכה ולרוחבה של הארץ. היה מקודש.
- הכתב היה אורח חברת פרארי