המשחק המקוון הפופולרי ב-PC יגיע לחנויות האפליקציות
ההתרחבות של PlayerUnknown's Battlegrounds נמשכת עם צמד גירסאות מובייל אלטרנטיביות - לשוק הסיני תחילה
כבר סיפרנו לכם על אודות הפופולריות הענקית של משחק הפעולה המקוון PUBG ב-Steam, אשר מצעידה את הפלטפורמה כולה לשיאים חדשים של שימוש במקביל - ובקרוב נוכל לגלות האם המתכון שעושה חיל בשוק המחשבים האישיים יעבוד טוב באותה מידה גם בסמארטפונים ובטאבלטים, תודות לשיתוף פעולה עם ענקית המדיה הסינית Tencent.
עוד כתבות באתר HWzone:
ההתפתחות המתבקשת: עכבר עם סורק טביעות אצבע מובנה
המחשבים במשקל נוצה מ-LG זוכים לשדרוג לארבע ליבות עיבוד
הצצה ראשונה לכונני ה-SSD העתידיים מבית סמסונג
חלק בלתי מבוטל מההצלחה הנוכחית של PUBG מגיע מהתרחבות מהירה ומרשימה אל השוק הסיני, תודות להסכם שיתוף פעולה עם חטיבת הגיימינג של חברת Tencent המדוברת, שאחראית על הפצתו במדינה - וכעת מקבלת גם את האישור מהמפתחת והמפיצה המקורית לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב, ובכף להביא את המותג אל עולם מכשירי המובייל מבוססי האנדרואיד וה-iOS.
Tencent, באמצעות צמד מפתחות שנמצאות בבעלותה וכבר העניקו לנו כותרים פופולריים מאוד, תשיק שתי גירסאות שונות של PUBG לסמארטפונים ולטאבלטים: PUBG: Army Attack ו-PUBG: Battlefield, אשר יבוססו שניהם על מנוע ה-Unreal Engine 4 ונראים מבטיחים בהחלט בטריילרים הראשונים שהושקו ברשת.
Army Attack מיועד להוות גירסה קלילה יותר של האקשן התחרותי המוכר מגירסת המחשב של PUBG, שתשים דגש על שימוש במגוון כלי תחבורה כולל סירות ואוניות אשר אינן קיימות בכותר המקורי. ואילו Battlefield (או Thrilling Battlefield אם תרצו) נראה כמו מוצר שתואם קצת יותר את המקור ואת קרבות ה-Battle Royale שהפכו אותו לפופולרי כל כך - כאשר ניכר כי יש כאן שאיפה לקרוץ לקהל יעד רחב ומגוון ככל האפשר, בזמן שבו חנויות האפליקציות של גוגל ואפל כוללות כבר הרבה כותרים טריים שמנסים לספק חווייה בסגנון PUBG למשתמשים הניידים, ללא שום קשר מעשי ליצירה המקורית.
טרם ידוע לנו מתי שני המשחקים יהיו זמינים רשמית, מה יהיה המודל העסקי הספציפי שלהם (רכישה בתשלום או הורדה חינמית עם פרסומות מובנות ורכישות בכסף ממשי בתוך הכותר) והאם נראה זמינות שלהם גם מחוץ לסין בשלב כלשהו - אך מאמץ זה, בשילוב עם גירסה מלאה רשמית ב-Steam וגירסת Xbox One רשמית שיגיעו במהלך החודש הנוכחי, מבהירים לנו שהסיפור של PUBG רק מתחיל, ושיהיו לתופעת הטבע הזו עוד מגוון הזדמנויות להמשיך ולשבור שיאים בהיקפים מסחריים במהלך השנה הקרובה.