סיאט ארונה בישראל - החל מ-110 אלף שקל
סיאט משיקה בישראל את הארונה, גרסה מוגבהת לסופר-מיני איביזה, עם אותן יחידות הנעה, אבזור ומערכות בטיחות
הארונה מבוססת על פלטפורמה משותפת לאיביזה, אך המרכב שלה ארוך בכ-8 ס"מ וגבוה בכ-10 ס"מ - ל-1.5 ס"מ אחראי מרווח גחון משופר בעקבות מיתלים שונים. בסיס הגלגלים דומה (256.6 ס"מ) אך תא המטען גדל ל-400 ליטר (45 ליטר יותר מהאיביזה) וכולל גם תא תחתי נוסף בנפח 60 ליטר נוספים.
היצע מנועי הטורבו-בנזין המוכר מהאיביזה כולל יחידת שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 115 כ"ס ותיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד, ו-1.5 ליטר עם 150 כ"ס עם תיבת שישה הילוכים ידנית. בשל עליה במשקל העצמי של בין 40 ל-50 ק"ג הביצועים נפגעו מעט עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-10 שניות ב-1.0 ליטר (0.5 שניות יותר מהאיביזה) ו-8.3 שניות ב-1.5 ליטר (תוספת 0.4 שניות). גם צריכת הדלק הממוצעת-רשמית גבוהה ב-5%, 20 ק"מ לליטר במנוע הקטן ו-19.6 ק"מ לליטר בגדול.
גרסת האבזור הבסיסית (סטייל, 110 אלף שקל) כוללת מסך מגע בגודל "8 עם צימוד דרך Apple Car Play ו-Android Auto, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, חיישני גשם ותאורה (עוקבת פניה), מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "16 קלים. אבזור הבטיחות כולל שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על עירנות נהג ומערכת מובילאיי.
גרסת FR (ב-116 אלף שקל) מוסיפה התראה על שטחים מתים, חיישני חניה, חישוקי "17 קלים ואלמנטים עיצוביים שונים. גרסת FR Pro במחיר 129 אלף שקלים למנוע הליטר ו-138 אלף שקלים ל-1.5 ליטר, מוסיפה מושבי עור מערכת שמע משודרגת, תאורת לד מלאה וחישוקי "18 קלים. כמו הגרסה הבסיסית, גם כאן משולבת מערכת הבטיחות של מובילאיי.