ב.מ.וו מתחילה בשיווק ה-X3 - החל מ-335 אלף שקלים
גרסתו העדכנית של רכב הפנאי מבית ב.מ.וו תגיע אמנם רק בעוד כחודשיים, אך הממהרים יכולים להזמינה כבר עתה
ב.מ.וו מתחילה בשיווק ה-X3 החדש, דור עדכני (ושלישי במספר) לרכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית היורד מפס הייצור בספרטנבורג, ארה"ב. דלק מוטורס, היבואנית, מודיעה היום (ב') כי תתחיל למסור כלי רכב ראשונים בתחילת חודש מרס הקרוב. מחירו של ה-X3 יתחיל ב-335 אלף שקלים לגרסה בסיסית.
ה-X3 החדש אשר מבוסס על פלטפורמה משותפת לסדרה 5 הנוכחית גדול מקודמו כמעט בכל ממד. חמישה ס"מ באורך (471 ס"מ), ס"מ ברוחב (189 ס"מ), 1.5 ס"מ בגובה (168 ס"מ) וצמיחה משמעותית של כ-5.5 ס"מ בבסיס הגלגלים (286.5 ס"מ). ממדים ההופכים אותו גדול במספר ס"מ מ-X5 המקורי.
מבחינת מראה עבר ה-X3 את השינויים המתבקשים בדרך ליישור קו עם דגמי היצרנית העדכניים, לרבות יחידות תאורה שונות מלפנים, סבכה קדמית ופגושים אגרסיביים יותר. גם בחלל הרכב וסביבת הנהג נערכו שינויים בהתאם לסדרה 5 הנוכחית, לרבות קונסולה מרכזית רחבה עם מסך מגע בגודל "10.25, לוח מחוונים (דיגיטלי) בגודל "12.3 וגלגל הגה שונה.
הוא ישווק בארץ עם אופציה לשלוש גרסאות מנוע. בבסיס יהיה ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 184 כ"ס אך עוד מוקדם יותר תגיע גרסה מחוזקת של אותה יחידה עם 252 כ"ס. כן תגיע בשלב מאוחר יותר גרסת M-פרפורמנס שתתחרה כאן באודי SQ5 ומרצדס GLC43 AMG, תחת הכינוי M40i.
ה-X3 בניסויי מזג אוויר קר, טרום חשיפה
מנוע ה-3.0 ליטר טורבו-בנזין מפיק 360 כ"ס ומאפשר תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות. גרסה זו (530 אלף שקלים) תוצע בכל מקרה עם מיתלים, תיבת הילוכים ומערכת הנעה כפולה עם כיול שונה. כל המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.
ה-X3 ישווק עם מערכות בטיחות מקוריות המציעות התרעות לסטיה מנתיב, "שטח מת", קרבה מסוכנת להולכי רגל וכלי רכב, רכב חוצה מאחור ועייפות נהג, כמו-גם בלימה אוטונומית ב"מהירות עירונית". רק ברמות האבזור הגבוהות תוצע מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירה על נתיב הנסיעה והתרעה על סכנה מצד הרכב.