הפעם עם כוכבי רשת: הפרסומת של Wix לסופרבול
ברגע האחרון החליטה החברה שהוקמה בישראל לפרסם בפעם הרביעית ברציפות בסופרבול. צפו בפרסומת עם כוכבי הרשת Rhett & Link
חברת Wix החליטה ברגע האחרון לחזור ולפרסם בפעם הרביעית ברציפות בסופרבול. ההחלטה המקורית של Wix הייתה שלא לפרסם בסופרבול השנה, אבל ברגע האחרון הוחלט לשלב פרסומת בת 30 שניות ברבע השלישי של המשחק, שיתקיים ביום ראשון הקרוב. צפו בפרסומת עם כוכבי הרשת Rhett & Link:
שי הוסיף: "בפרסומת החלטנו להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם שניים מכוכבי האינטרנט האהובים עלינו ,Rhett & Link. הם יוצרי תוכנית האינטרנטית היומית הנצפית ביותר, הם משתמשי Wix, אוהדי Wix ומחברים בין הקהל המתרחב שלנו באינטרנט לבין הקהל המסורתי של צופי הטלויזיה. הזוג מדגימים את האידיאל של Wix - הפיכת היצירתיות והתשוקה שלך למותג ולעסק שלך".
ב-Wix הוסיפו כי קהל העוקבים של Rhett & Link בסך כל ערוצי היו טיוב שלהם עומד על 20 מיליון, וכמות הצפיות עברה מזמן את ה-5 מיליארד. הם מוכרים כיוצרים וכמנחים של מספר תכנית כמו Good Mythical Morning, הסדרה הקומית Rhett & Link's Buddy System והפודקאסט עטור הפרסים Ear Biscuits. הצמד הוציא לאור לאחרונה ספר בשם Book of Mythicality, שהגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. כל הכרטיסים לסבב ההופעות שלהם, Tour of Mythicality, נמכרו. Rhett & Link חתמו לראשונה על הסכם שיתוף פעולה עם Wix באוקטובר 2017.