3,000,000 שקל והיא שלכם - פרארי 488 פיסטה
גרסת הקצה של פרארי 488 יעילה יותר אווירודינמית, שוקלת פחות ומהירה יותר. וחשוב לא פחות עבורכם, שתי מכוניות יגיעו ארצה עם תג-מחיר בלתי נתפס
רוצים פרארי ממש מהירה? נסו את ה-488 פיסטה (Pista - מסלול באיטלקית), גרסת קצה ל-488 GTB
ודור רביעי בשושלת גרסאות קיצוניות למכונית העל עם המנוע המרכזי. בהן 360 סטרדלה,
430 סקודריה
ו-458 ספשיילה. לדברי היבואנית, אוטו איטליה, מכונית ראשונה משתיים שהוקצו לישראל תנחת כאן באמצע השנה עם תג-מחיר כלל לא ידידותי של שלושה מיליון שקל, מיליון יותר מה-GTB הרגילה.
פרארי 488 פיסטה
לפיסטה מנוע V8 כפול מגדשים מה-GTB,
עם תפוקה של 720 כ"ס (50 כ"ס יותר), בכך הוא הופך למנוע שמונה צילינדרים החזק ביותר שיצא אי פעם מהמפעל האיטלקי במראנלו. לדברי פרארי, תיבת ההילוכים כפולת המצמד תהיה מהירה עוד יותר בתגובותיה והמשקל העצמי יקוצץ ב-90 ק"ג (1,280 ק"ג) בזכות שימוש נרחב בסיבי פחם (פגושים, מכסה המנוע ואפילו חישוקים). הזינוק ל-100 קמ"ש עומד רשמית על זמן סנסציוני של 2.85 שניות (קיצוץ של 0.15 שניות) והמהירות המרבית עומדת על 340 קמ"ש.
הפיסטה תעשה שימוש בדור השישי של מערכת SSC (ר"ת Slide Slip Control) השולטת ביכולת הספיגה של כל בולם זעזועים בנפרד, במידת הנעילה של הדיפרנציאל האחורי ובבקרת היציבות. כאן שולטת המערכת גם בכוח הבלימה שמופעל על כל גלגל בנפרד. לדברי היצרנית, המערכת החדשה מאפשרת לנהג שליטה קלה יותר במכונית במגבלות האחיזה ובמידת ההחלקה.
ויזואלית נבדלת הפיסטה בכונס אוויר מסיבי מלפנים שעוצב לטענת היצרנית בהשראת מכוניות קבוצת ה-F1 של פרארי, עם מסיט אוויר גדול בפגוש האחורי וספוילר מסיבי בקצה מכסה המנוע (מאחור). התוצאה היא שיפור של 20% בכוח ההצמדה. גם המיתלים כוילו מחדש ולטענת פרארי, הצמיגים פותחו על-ידי מישלין במיוחד עבור המכונית החדשה.
פרארי 488 פיסטה