שתף קטע נבחר
 

פורשה 911 GT3 RS - ירוק ניאון ו-1.8 מיליון שקל

יצרנית רכבי הספורט הגרמנית עדכנה מעט את מראה ה-GT3 RS, גרסת קצה ל-911. תג המחיר יעמוד בישראל על 1.8 מיליון שקל

פורשה חושפת 911 GT3 RS לאחר מתיחת פנים, ימים ספורים לפני השקתה הרשמית בתערוכת ז'נבה. לדברי אורכיד היבואנית, היא צפויה לעלות כאן 1.8 מיליון שקל, 400 אלף יותר מ-GT3 "רגילה".


פורשה 911 GT3 RS

פורשה 911 GT3 RS

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-GT3 RS שומרת על מנוע הבוקסר 6 צילינדרים בנפח 4.0 ליטר ששוכן באחורי הדגם היוצא, ולצער חובבי המותג, זו ככל הנראה ה-911 האחרונה עם מנוע אטמוספרי שכן הדור הבא צפוי לקבל הגדשת טורבו כמו שאר דגמי פורשה.

הוא מפיק 520 כ"ס, תוספת של 20 כ"ס תודות לסעפת פליטה ויניקה שונות ושינויים בתוכנת מחשב ניהול המנוע, הוא משודך רק לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד, ואינו מציע אפילו כאופציה תיבת שישה הילוכים ידנית כמו ב-GT3. הביצועים - זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות (קיצוץ של 0.1 שניות) בדרך ל-312 קמ"ש (2 קמ"ש יותר).

המיתלים, עם מיסבים כדוריים בכל הזרועות, זוכים לכיול דומה ל-GT2 RS והם כעת קשיחים פי שניים מלפנים וב-40 אחוזים מאחור בהשוואה לדגם היוצא. כמו אחותה מוגדשת הטורבו, גם היא תוצע עם חבילת Weissach (תוספת 139 אלף שקל) הכוללת גג מקרבון וחישוקי מגנזיום המפחיתים 29 ק"ג צנועים מהמשקל העצמי.

ויזואלית זוכה ה-GT3 RS ליחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור ועזרים אווירודינמיים גדולים ואפקטיביים יותר מלפנים ומאחור. כבעבר, תא הנוסעים כולל מושבי באקט עם אופציה (ללא תוספת תשלום) לקשת התהפכות, מטף כיבוי אש וחגורת בטיחות עם שש נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים