החידושים הישראליים בעולם התיירות
לפתוח את החדר ולעשות צ'ק אין מרחוק דרך אפליקציה, לבדוק את המלון באמצעות סיורי VR ב-360 מעלות, לטייל בעיר בין שווקים, מסעדות ואירועי תרבות דרך הנייד בלבד - אלו רק חלק מהפיתוחים שהוצגו אתמול בכנס התאחדות המלונות בישראל. לפניכם כמה מהסטארטאפים הבולטים שמבקשים לעשות מהפיכה בעולם התיירות הישראלי והעולמי
בכנס התאחדות המלונות שנערך אתמול (ד') בתל אביב החליטו השנה לרענן ולחדש בתחום התיירות והמלונאות בארץ. עשרות מציגים השתתפו בתחרות סטארטאפים - כולם תוצרת כחול לבן כדי להראות את "העולם הבא" בתחום.
חלקם פונים ללקוח ומבקשים לשנות את החוויה הוותיקה של הגעה למלון כפי שהכרנו עד היום, יש שמבקשים לשפר את הקשר שבין המלון לאורח, אחרים מבססים את הפיתוחים על בינה מלאכותית ויש גם פיתוחים שדואגים לעובדים בתעשייה שלרוב נמצאים מאחורי הקלעים ועובדים קשה מאוד. לפניכם חלק מאפליקציות והסטארטפים שהולכים לשנות את החופשה הבאה שלכם.
חברת Viggo smart-net הופכת כל טלוויזיה בחדר לפלטפורמה חכמה ושיווקית. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בארץ יחד עם סלקום TV. בכך החברה מספקת לאורח תוכן על גבי רשת ה-Wi-Fi של בית המלון.
Simgo mobile מספקת נקודה חמה ניידת לשימוש האורח לאורך כל זמן שהותו במלון. האורח נהנה מחיבור קבוע לאינטרנט בשטח המלון ואף מחוצה לו והמלון נהנה מקשר ישיר וקבוע לאורח בשטח המלון ומחוצה לו.
האם גם אתם נתקלתם בפערים בין התמונות שראיתם על מלון מסוים בזמן שהזמנתם את החופשה לבין מה שגיליתם במציאות? חברת V D room מבקשת להביא לקהל את חוויית המלון בצורה הכי אותנטית שאפשר כדי לצמצם ציפיות מוטעות מראש.
החברה מציעה סיורי VR כלומר סיור וירטואלי במציאות מדומה ב-360 מעלות לתוך בתי מלון. לא חייבים להשתמש במשקפת VR למרות שזה כמובן יעזור, אלא ניתן גם באמצעות המחשב הרגיל בבית, הטאבלט או הסמארטפון פשוט לעשות סיבוב בין אזורי המלון אותו אתם רוצים לבדוק ולקבל תמונת מצב אמיתית.
בנוסף, חברת Bitemojo נבחרה אתמול כידידותית ביותר למשתמש. הסטארט-אפ מאפשר לתיירים לצאת לחוויות אוכל עצמאיות המבוססות על מיטב המטבח המקומי באמצעות הטלפון הנייד שלהם בלבד.
Bitemojo מציעה מסלולי אוכל יומיים וליליים הכוללים טעימות נבחרות ממגוון מסעדות, שווקים, חנויות בוטיק ועוד, תוך גמישות מלאה והתאמה אישית לתייר.
ב-Check in תוכלו למצוא טכנולוגיה חדשנית לניהול חוויית האירוח ואפליקציה שנותנת מענה מיידי לכל צורכי האורח: מצ‘ק אין דיגיטלי, פתיחה ונעילת החדר, בקרת אקלים, ועד להזמנת שירותים כמו עיסוי בספא, שירות חדשים ועד הזמנת מקומות במסעדות ואטרקציות מחוץ למלון.
חברת הסטארט-אפ Bravo a.i מציגה מהפכה מיידית ברמת השירות המלונאי, במהירות המענה לאורח וביעילות הצוות. בראבו היא מערכת ניהול מבוססת בינה מלאכותית, בשירות עובדי הקו הראשון במלון: תחזוקה, משק הבית, ואבטחה. עובדי המלון למעשה יכולים להתנהל באמצעות האפליקציה בלבד, בשפה שהם בוחרים ובלי להתאמץ לחפש אחד אחר השני.
EZ hotel יודעים להביא את כל שרותי המלון לטאבלט בתוך חדרי האירוח. המערכת כוללת מערכת ניהול ושרות לאורחים, ניהול צוות העובדים במלון, הזמנת אטרקציות, שרותי מלון ומסעדות. ניהול צוות העובדים, ושרות מקיף למלון ולאורח מרגע הזמנת השרות ועד קבלתו בפועל.