אופנה עלית בכיכר: רשת AMOR משיקה מתחם קניות חדש
רשת מותגי אופנת העל הבינלאומית פותחת מתחם מותגי ענק בגודל 1,000 מ"ר בכיכר המדינה, המעוצב בסגנון shop-in-shop, כאשר כל פינה תמותג על פי בית האופנה שמוצג בה. הפרויקט הוקם בשיתוף פעולה עם המותגים הנמכרים ברשת, בין המטרות של הרשת היא להוריד מחירים בטווח של 10%-15%
רשת מותגי אופנת-העל הבינלאומית, AMOR, הודיעה על כוונתה להרחיב את נוכחותה בישראל. בשלב ראשון של התהליך הרשת הגדילה את הסניף בכיכר המדינה בתל אביב לכדי חנות המשתרעת על כ-1,000 מ"ר, ובכוונתה להקציב לכל מותג חנויות בסגנון shop-in-shop, שהן בעצם פינות בתוך המרחב הגדול. כל פינה תעוצב על פי המותג הרלוונטי עם הפריטים הייחודיים לו.
הפרויקט הוקם בשיתוף פעולה עם המותגים הנמכרים ברשת, אשר כאמור עיצבו והקימו את פינות המותג שלהם במתחם האופנה. בין המטרות של הרשת היא להוריד מחירים בטווח של 10%-15%.
בין המותגים הנמכרים בסניף Saint Laurent ,Givenchy ,Stella McCartney ,Balenciaga, Fendi, Isabel Marant , Christian Louboutin, Moncler. בהמשך גם המותג Dolce & Gabbana יצטרף לרשימת המותגים הנמכרים.
בשלב הבא, בסוף 2018, תוקם חנות קונספטואלית לגברים שתהיה המשך רציף ותעוצב גם היא בקונספט Shop-in-shop עבור מותגי אופנת-עילית לגברים בעולם.
טווחי המחירים ברשת: ביגוד: 299 - 14,790 שקל, תיקים ואביזרים: 289 - 14,590 שקל, נעליים: 349 - 6,199 שקל.
רוצים לגלות על המותגים הנמכרים ברשת? הקליקו על התמונות מטה וגלו פריטי מידע אודות הקולקציות החדשות