שתף קטע נבחר
 

יגואר ומזראטי עם רכבי פנאי ממש מהירים

היצרניות חושפות גרסאות קצה ספורטיביות ל-F-פייס והלבנטה, עם יותר מ-550 כ"ס ומהירות מרבית שמתקרבת ל-300 קמ"ש

יגואר ומזראטי חושפות בתערוכת ניו יורק גרסאות קצה לרכבי הפנאי F-פייס ולבנטה בהתאמה. יגואר תאפשר הזמנה מיוחדת בישראל כבר השנה, שיווק המזראטי יחל רק ב-2019.

 

יגואר F-פייס SVR

יגואר F-פייס SVR

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

בחרטום ה-F-פייס SVR ישכון מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר עם מגדש-על ו-550 כ"ס שיעברו לכל הגלגלים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הביצועים בהתאם: זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות בלבד בדרך למהירות מרבית מוצהרת של 283 קמ"ש.

יגואר F-פייס SVR  ()
שינויים נוספים נוגעים לקפיצים מוקשחים (ב-30% מלפנים ו-10% מאחור), חישוקי "21 או "22 ובלמים גדולים יותר (395 מ"מ מלפנים, 396 מ"מ מאחור) עם קירור יעיל יותר. יש גם דיפרנציאל אחורי אקטיבי מוגבל החלקה וצמיגים רחבים יותר.


יגואר F-פייס SVR  ()
 

מבחינת מראה ה-SVR מתבלט בפתחי אוורור בפגוש הקדמי ובמכסה המנוע ורביעיית מפלטים מאחור. לטובת הנהג יש מושבים בעלי תמיכה משופרת ולטובת העין יש יריעות סיבי פחם לקונסולה ולדיפון. ויש משהו גם לטובת האוזן: סעפת פליטה אקטיבית עם פס קול מיוחד ומשקל נמוך וחסר משמעות של ב-6.6 ק"ג.

מזראטי לבנטה טרופאו  ()
הלבנטה בגרסת 'טרופאו' זוכה במנוע V8 כפול מגדשי טורבו בנפח 3.8 ליטר. עם 590 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית וכמובן הנעה כפולה-קבועה. הביצועים כאן טובים עוד יותר: זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות בדרך למהירות מרבית גבוהה מ-300 קמ"ש - כך היצרנית.


מזראטי לבנטה טרופאו  ()

שינויים נוספים נוגעים לכיול שונה למיתלי האוויר (המנמיכים את המרכב עוד יותר מבדגם הרגיל), בלמים גדולים יותר ומצב קורסה (Corsa - מסלול) בבורר הנהיגה הכולל בקרת שיגור ומשנה את כיול בקרת היציבות. מבחינה ויזואלית מקבל הטרופאו חישוקי "22 קלים, מסיטי אוויר בפגושים בגימור קרבון ורביעיית מפלטים בעיצוב שונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים