שברולט קמארו מעודכנת - אצלנו בשנה הבאה
מותג הרכב האמריקאי העניק מתיחת פנים של אמצע החיים לקמארו. מלבד שינויי עיצוב קלים תוצע גרסת LE ספורטיבית. לישראל תגיע הקמארו המעודכנת במהלך 2019
שברולט חושפת היום (ב') מתיחת פנים לקמארו (דור
שישי), ראשונה בשושלת שמשווקת באופן רשמי גם בישראל בגרסאות קופה
וקבריולה.
לדברי UMI, יבואנית שברולט לישראל, הקמארו המעודכנת תגיע במהלך השנה הבאה.
הקמארו תוצע כבעבר עם מנועי ארבעה צילינדרים מוגדשים בנפח 2.0 ליטר (275 כ"ס) בגרסת בסיס, V8 בנפח 6.2 ליטר עם מגדש-על (650 כ"ס) בגרסה הבכירה ו- V6 בנפח 3.6 ליטר (335 כ"ס) - היחידה המשווקת כאן. אלו ישודכו לתיבת שישה הילוכים ידנית או 10 הילוכים אוטומטית חדשה (שמונה הילוכים בעבר) ולהנעה אחורית בכל הגרסאות. התיבה האוטומטית כוללת מעתה גם אפשרות לבקרת שיגור.
שברולט קמארו (צילום: ניר בן זקן, עריכה: בן שפייר)
מראה הקמארו הכוחנית עודכן עם יחידות תאורה חדשות ומשולבות לד מלפנים ומאחור ו סבכה משולבת בפתחי האוורור של הפגוש הקדמי, כמו-גם חישוקים בעיצוב שונה. השינויים בתא הנוסעים קטנים יותר ומסתכמים במסך מגע מעודכן ("8) ורזולוציה גבוהה יותר למצלמת הנסיעה לאחור. מערכת התראה על קרבה מסוכנת נוספה לרשימת מערכות הבטיחות בדגם היוצא, המספקות - גם כעת - התראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור).
הקמארו תוצע כבעבר עם מנועי ארבעה צילינדרים מוגדשים בנפח 2.0 ליטר (275 כ"ס) בגרסת בסיס, V8 בנפח 6.2 ליטר עם מגדש-על (650 כ"ס) בגרסה הבכירה ו- V6 בנפח 3.6 ליטר (335 כ"ס) - היחידה המשווקת כאן. אלו ישודכו לתיבת שישה הילוכים ידנית או 10 הילוכים אוטומטית חדשה (שמונה הילוכים בעבר) ולהנעה אחורית בכל הגרסאות. התיבה האוטומטית כוללת מעתה גם אפשרות לבקרת שיגור.
בארה"ב תציע שברולט מעתה גם את מנוע הארבעה צילינדרים בגרסת LE הספורטיבית. לדברי היצרנית, יחידת ההנעה הקטנה (שוקלת כ-45 ק"ג פחות מה-V6) מציעה את חלוקת המשקל האופטימאלית מבין היצע הגרסאות עם חלוקה שווה בין החלק הקדמי לאחורי.
ה-LE כוללת בלמים גדולים של ברמבו, מיתלים קשיחים יותר וצמיגים רחבים (245/40 מלפנים, 275/35 מאחור) על חישוקי "20. דיפרנציאל מוגבל החלקה ובולמי זעזועים אדפטיביים יוצעו כבעבר רק בגרסאות הבכירות.
שברולט קמארו