שתף קטע נבחר

"בעיה ענקית": נוסעים גונבים ממטוסים את השמיכות והכריות

מחלקות הפרימיום בחברות התעופה הופכות למפנקות יותר ויותר בקרב על הנוסעים האמידים. חלק מאותו פינוק כולל שמיכות וכריות נעימות שנוסעים רבים מתקשים להיפרד מהן בסוף הטיסה. הנזק, כך טוענים ב"יונייטד איירליינס", עשוי להצטבר למיליוני דולרים בשנה

 

המצעים המפנקים באמריקן איירליינס    (אמריקן איירליינס)

המצעים המפנקים באמריקן איירליינס    (אמריקן איירליינס)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

במלחמה על הנוסעים העשירים, משקיעות חברות התעופה משאבים בשיפור השירות במחלקות הראשונות ובמחלקות העסקים. בין השאר, מציעים מצעים נעימים שיסייעו לישון טוב יותר. אולם, נראה כי נוסעים רבים מתקשים להיפרד מהשמיכה והכרית לאחר הנחיתה ופשוט לוקחים אותן איתם. הנזק המצטבר לחברות התעופה יכול להגיע למיליוני דולרים בשנה.

 

הנהלת חברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס שלחה בשנה שעברה תזכיר פנימי לדייליה ובו ביקשה מהם לסייע במאבק נגד גניבות של שמיכות וכריות על ידי נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים של מטוסי החברה.

 

"אפילו אם רק מספר קטן של החפצים האלה יילקח מכל טיסה, הנזק יכול להצטבר מהר מאוד למיליוני דולרים במהלך תקופה של שנה", צוטט קטע מהתזכיר באתר התעופה "חיה ותן לטוס" (Live and Let Fly). עוד נכתב בתזכיר כי "כדי לסייע להבטיח שנוכל להמשיך להציע את המוצרים האיכותיים הללו, חשוב להזכיר ללקוחות שהחפצים האלה נשאים במטוס בסיום כל טיסה".

שמיכה כרית מטוס (צילום: שאטרסטוק)
שמיכה וכרית במטוס(צילום: שאטרסטוק)
 

במקביל, השיקה החברה מחלקה חדשה באתר הקניות שלה שבה נוסעים יכולים לרכוש ערכת מצעים כמו זו שבמטוס. המחיר: 60 דולרים. "זו בעיה ענקית", אמר ניק ריצ'רד, האחראי על האסטרטגיה של המחלקות הראשונות בחברת אמריקן איירליינס שסובלת מבעיה דומה. בשיחה עם אתר התיירות Skift הוסיף הבכיר כי "כשיש מוצר חדש כולם רוצים לקחת אותו איתם. דברים פשוט נוטים להיעלם".

 

ב"פוקס ניוז" דווח כי גם נוסעי חברת בריטיש איירוויז גונבים ממנה שמיכות וכריות. החברה השקיעה 565 מיליון דולרים בשיפור חוויית הטיסה לנוסעי מחלקות הפרימיום שאהבו את המצעים מאוד, ובמקרים רבים לקחו אותם איתם הביתה.

 

מלחיות מעוצבות של חברת וירג'ין אטלנטיק - נגנבו בהמוניהן 

 

באתר של מגזין התיירות "טראוול אנד לייז'ר" נכתב כי חברות התעופה מכבסות את המצעים בין הטיסות ומחליפה אותם רק לאחר 30 ולפעמים אפילו 50 כביסות. את נעלי הבית, אגב, מותר לקחת בתום הטיסה.

 

הבעיה אינה רק במצעים. ב"טראוול אנד לייז'ר" הזכירו כי כשחברת וירג'ין אטלנטיק השיקה מלחיות מעוצבות ב-2011, גם הן נעלמו במהרה מהמטוסים. לאחר שנה החברה החזירה את המלחיות, הפעם עם הכיתוב, "פולח מווירג'ין אטלנטיק". הכיתוב לא הרתיע את הגנבים שהמשיכו לפלח את המלחיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאטרסטוק
שמיכה וכרית במטוס
צילום: שאטרסטוק
מומלצים