גרסת המירוץ לפורשה 911 תגיע גם לישראל
אם אתם חובבי ספורט מוטורי ומחזיקים בחשבון בנק ללא תחתית, יש לנו המלצה בשבילכם: גרסת המירוץ לפורשה 911 GT3 עומדת להגיע ארצה
פורשה חושפת 911 GT3 R חדשה, גרסת מסלול ייעודית שמבוססת על ה-GT3 RS. את הופעת הבכורה היא ערכה במירוץ 24 השעות של נורבורגרינג שהוזנק אתמול. תג המחיר באירופה עומד על כחצי מיליון יורו. מהיבואנית, אורכיד ספורטס קאר, נמסר כי היא תציע את המכונית בהזמנה מיוחדת.
תא הנוסעים נטול אביזרי נוחות ושונה לחלוטין מגרסת הייצור הסדרתי. יש מושב עם חגורות מירוצים תקני לנהג בלבד, הגה עם מתגי שליטה במערכות השונות, צג נתונים דיגיטאלי המשמש כלוח מחוונים וכלוב בטיחות תקני. המכונית המעודכנת מציעה בפעם הראשונה גם מיזוג אוויר לצינון הנהג.
פורשה 911 GT3R
גוף ה-GT3 R עושה שימוש ניכר בקרבון במרבית חלקי המרכב (גג, מכסה קדמי, בתי הגלגל, דלתות וחלקה האחורי) בעוד החלונות עשויים מפוליקרבונט. שורה של מסיטי אוויר וכונסי אוויר בחזית מספקים קירור למערכות ההנעה, הבלמים והצמיגים, וכנף אחורית עצומה (190 ס"מ לרוחב ו-40 ס"מ לאורך) מספקת כוח הצמדה לחלק האחורי.
תא הנוסעים נטול אביזרי נוחות ושונה לחלוטין מגרסת הייצור הסדרתי. יש מושב עם חגורות מירוצים תקני לנהג בלבד, הגה עם מתגי שליטה במערכות השונות, צג נתונים דיגיטאלי המשמש כלוח מחוונים וכלוב בטיחות תקני. המכונית המעודכנת מציעה בפעם הראשונה גם מיזוג אוויר לצינון הנהג.
המנוע - בוקסר אטמוספרי עם 6 צילינדרים - מגיע מה-GT3 RS עם שינויים בתזמון השסתומים, במשאבת הזרקת הדלק ובסעפת היניקה והפליטה בכדי להתאימם לפעולה עם דלק ייעודי למירוצים. ההספק עומד על 550 כ"ס (30 כ"ס יותר מהדגם הסדרתי) העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת 6 הילוכים סיקוונסיאלית עם מנופי העברת הילוכים מההגה. מיכל דלק גדול בנפח 120 ליטר אמור לאפשר פחות עצירות תדלוק בפיטס.
פורשה 911 GT3R