שתף קטע נבחר
 

אסטון מרטין מציגה: הכי DB11 שיש

יצרנית מכוניות הספורט הבריטית מציגה DB11 בכירה עדיין עם V12, אבל בתוספת 30 כ"ס, זינוק מהיר יותר ל-100 קמ"ש ומערך מיתלים מעודכן. לישראל היא תגיע ברבעון השלישי של השנה

אסטון מרטין חושפת DB11 בגרסת AMR (ר"ת Aston Martin Racing) כוחנית שתתמקם בפסגת ההיצע. לדברי היבואנית היא צפויה להגיע לישראל בסוף הרבעון השלישי של השנה.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-AMR היא למעשה עדכון ל-DB11 בגרסת V12 הבכירה (טווין-טורבו, 5.2 ליטר) שהוצגה אך לפני שנתיים. המנוע מפיק כעת 630 כ"ס, 30 כ"ס יותר מבעבר, בעוד נתון המומנט נותר זהה: 71.4 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. בזכות סעפת פליטה שונה, כך מבטיחים באסטון מרטין, הצליל יהיה משכר (עוד יותר).

 

הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית שכוילה מחדש על-מנת לספק העברות מהירות יותר. שינויים אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש תוך 3.7 שניות, קיצוץ של 0.2 שניות. המהירות המרבית עלתה ל-335 קמ"ש, 13 קמ"ש יותר מבעבר.

אסטון מרטין DB11 AMR ()

אסטון מרטין DB11 AMR ()
בנוסף זוכה ה-AMR לכיול מחודש של המיתלים אשר טופל אישית על ידי המהנדס הראשי של החברה, מאט בקר, שערק אליה לפני שלוש שנים מלוטוס בה עבד 26 שנים. אלו אמורים לשפר את החדות והדיוק של המכונית מבלי לפגוע בנוחות הנסיעה.


אסטון מרטין DB11 AMR ()
  

ויזואלית נבדלת ה-AMR בגימורי קרבון לחלקי מרכב, חישוקי "20 בעיצוב שונה וצבע צהוב-ירוק זרחני לאורך מכסה המנוע, למסיטי האוויר ולקאליפרים. הצבע הבוהק נוכח גם בתפרים ובגימורים בתא הנוסעים ועל המושבים רקום הסימול AMR.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים