מרצדס מציגה: המלך G כבר מת, אבל הוא בעצם חי
למרות שחשפה לאחרונה G קלאס חדש ומשופר משמעותית, מודיעה כעת מרצדס כי תמשיך לשווק את הדגם הישן בגרסאות בסיסיות המיועדות בעיקר ללקוחות ביטחוניים
נהיגה ראשונה ב-G החדש
יתרונו העיקרי של הדגם היוצא לייעודים שכאלה הוא בחוסנו המבני, שכן הוא כולל שלדת סולם וסרנים קשיחים מאחור ומלפנים (מתלה נפרד מלפנים ב-G החדש), ובכך הוא מאפשר - בתצורת טנדר-שלדה - כושר העמסה של יותר משני טון, פי שניים וחצי מ-G500 חדש. תצורה זו, המשווקת לצד הוואגון (חמש דלתות) המוכר, מאפשרת מגוון התקנות בחלק האחורי על-פי דרישה, יד הדימיון ועומק הכיס.
עבור לקוחות מוסדיים או ביטחוניים מדובר ביתרון משמעותי, בעיקר מאז הפסקת ייצור הדיפנדר שהיה אחד מכלי הרכב הנפוצים ביותר לשימושים אלה. ה-G משרת כיום בצבאות גרמניה, קנדה ואוסטרליה - גם בגרסת 6X6 עם כושר העמסה גבוה עוד יותר. גם צה"ל בחן את ה-G כמחליף לדיפנדר בתצורת רגל עץ המשמשים כרכב סיור קרבי.