שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו סדרה 8 - רגע לפני חשיפה עולמית

מכונית הקופה הגדולה והחדשה צפויה לערוך הופעת בכורה בעוד כחודש ימים. עד אז ממשיכה ב.מ.וו לפזר תמונות הסוואה ופרטים בסיסיים

יצרנית הרכב הגרמנית מפרסמת תמונות ופרטים נוספים על סדרה 8 קופה, היישר מניסויי נהיגה אחרונים בכבישי הממלכה המאוחדת. חשיפה רשמית מיועדת ל-15 ביוני, במירוץ 24 השעות של לה מאן אליו חוזרת היצרנית לאחר שבע שנות היעדרות.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

סדרה 8 מבוססת על פלטפורמת CLAR המשותפת לסדרה 7 ועושה שימוש אינטנסיבי באלומיניום וסיבי פחם. לדברי היצרנית, היא תהיה בעלת משקל דומה לסדרה 6 אותה היא מחליפה, למרות צמיחה בממדים. הגרסה הראשונה בהיצע הדגמים תהיה ה-850 xDrive עם מנוע V8 טווין-טורבו בנפח 4.4 ליטר, עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.

ב.מ.וו סדרה 8 ()
המנוע מפיק 530 כ"ס ו-76.5 קג"מ החל מ-1,800 סל"ד, 68 כ"ס ו-10.2 קג"מ יותר מאשר ב-M550 xDrive המצויידת באותה יחידה בדיוק. יש לציין שהפלטפורמה מותאמת לכל סוגי המנועים של היצרנית, החל בארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ועד V12 בנפח 6.6 ליטר, כמו-גם יחידת הנעה היברידית נטענת.


ב.מ.וו סדרה 8 ()

עוד פרסמה היצרנית כי סדרה 8 תצויד במיתלים עם בולמי זעזועים אדפטיביים ומטות מייצבים אקטיביים המשנים את קשיחותם בהתאם למצב הנהיגה הנבחר, ותפקידם לשפר את נוחות הנסיעה במהירות נמוכה ולצמצם את רכינת המרכב וזוויות הגלגול במהירות גבוהה.


ב.מ.וו סדרה 8 ()
 

ב.מ.וו תצייד את ה-8 גם במערכת היגוי אחורי-אקטיבי, הנעה כפולה בעלת חלוקת מומנט משתנה בהתאם לתנאי הדרך ולמצב הנהיגה הנבחר ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אקטיבי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים