כדי שייכנסו יותר נוסעים: מושבים דקים באל על
חברת התעופה מעוניינת להחליף את המושבים בצי מטוסי הבואינג 738 כדי להגדיל את מספר הנוסעים. ההתלבטות: מושבים עם הטיית משענת או בלי
חברת אל על מתכננת להחליף את המושבים בכל מטוסי הבואינג 738 שלה (737-800) במושבים דקים חדישים. הצעד, אם תהיתם, לא מתבצע כדי שיהיה לכם קצת יותר מקום ברגליים - אלא כי כך יתאפשר לאל על להוסיף בין 6 ל-12 מושבים למטוסיה, שורה או שתיים של מושבים. הצעד לא יצמצם את מרווח הברכיים הנוכחי שיש לנוסעים.
התוכנית נמצאת בלוח העבודה של החברה, אולם טרם הוחלט באילו מושבים החברה תבחר. צי מטוסי הבואינג 738 של החברה מונה 15 מטוסים, ובהם 185-154 מושבים בהתאם למספר מחלקות השירות.
אל על תצטרך לבחור בין מושבים דקים עם הטיית משענת לבין כאלה בלי אפשרות ההטיה, כפי שקיים בחברות הלואו-קוסט וגם בחברות תעופה רגילות בקווים קצרים ובינוניים.
מתברר כי מושבים עם הטיה הם בעייתיים כאשר פותחים את המדפים לאוכל או מניחים חפצים, כמו מחשב. לעומת זאת, המושבים ללא הטיה נוחים פחות, משום שהנוסע צריך לשבת לאורך כל הטיסה באותה תנוחה.
מושבים במטוס, אילוסטרציה
צילום: שאטרסטוק
מומלצים